Geen gewone melk lusten

hallo,

Mijn zoontje krijgt nu een boterham 's morgens. Nu wil ik daar een bekertje gewone melk bij geven, maar hij lust dat niet. Ik heb het ook al in een flesje en een beetje warm gemaakt geprobeerd maar hij vindt het echt niet lekker. Thee of water wil hij ook niet, alleen diksap. Kan ik nog iets proberen??

bedankt en een fijne kerst!!

22-12-2009 colin geboren

Hallo,

Mijn dochtertje lust ook geen gewone melk. Zit misschien in de familie! Ik lust het ook niet en mijn moeder ok niet. Maar goed, na van alles geprobeerd te hebben, is er voor ons maar 1 manier en dat is een scheutje roosvicee er door. Zij is van september 2008 en krijgt 1 beker melk 's-morgens met dus roosvicee, dit gaat prima. Ik heb haar ook wel fristi gegeven maar dit lijkt me gezonder dan al die suikers.

Verder drinkt ze alleen roosvicee en soms een vruchtensapje.

Groetjes Esther

De onze lust ook geen gewone melk. Wel warm uit de fles maar op een gegeven moment was hij daar gewoon te groot voor. We zijn toen overgegaan op yoki, want melk met diksap oid…daar trapte hij niet in Hij drinkt nu ongeveer 250 cc yoki op een dag en de rest van zijn zuivel haalt hij uit zijn voedingsmiddelen. Hij eet geen toetjes, want ook die lust hij niet…

Lust Colin wel yoghurt? Anders zou je zijn melkmomenten kunnen vervangen door wat yoghurt met water en diksap/roosvicee. Dan is het toch drinkbaar en komt hij op een dag toch aan zijn zuivel…

hoi,

ik lust wel melk, drink wel een pak op een dag op. Yoghurt lust hij wel, maar alleen vruchtenyoghurt. Hij krijgt nog 1 fles voor het slapen gaan, dus denk dat het niet zoveel uitmaakt, maar wil hem niet zoveel diksap geven eigenlijk. Maar aangezien hij niks anders lust moet ik wel want hij heeft veel dorst en ik vind het ook belangrijk dat hij genoeg drinkt.

22-12-2009 colin geboren

Heb je al eens thee met melk geprobeerd? Was bij mijzelf vroeger al favoriet en mijn dochtertje is er ook dol op. Gewoon een flinke scheut melk in de thee doen, vinden de meeste kinderen lekkerder dan thee apart of melk apart.

mama1980

Lilypie Second Birthday tickers

hoi,
Hier ook 1 die melk niet lekker vind. Zij krijgt nu 's ochtends een behoorlijke beker (200cc) drinkyoghurt. soms yoki oid. Nou wees ze laatst de Alprosoja aan in het vak, de aarbeien melk, dus ik dacht als je het zelf kiest… en ze vond het lekker! kan je dus ook eens proberen. Verder niet te druk om maken. lekker yoghurt geven en misschien wat vaker een plakje kaas. zo komen ze ook wel aan hun zuivel hoor!

groetjes Gidget

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers