Geen fles willen

Hoi, ben nieuw hier, heb wel al veel zitten lezen hier. Ik geef borstvoeding en wil dat mijn zoontje van 10 weken ook uit de fles leert drinken. Over een maand moet ik weer werken. Mijn oudste zoon kon gewoon van fles naar borst en andersom, maar mijn jongste denkt daar anders over. Wie heeft dit ook meegemaakt en heeft tips.

Alvast bedankt

hallo

welkom op ikkeben.

welke speen en fles gebruik je??? Misschien een andere proberen heeft hier ook goed geholpen. Lieke wilde niks uit avent flessen en overgegaan naar difrax en ging gelijk goed. Alleen met de spenen hebben wij even moeten vogelen, welke het beste ging. Lieke had het toen snel door en we waren zo van de borstvoeding af.

succes

groetjes Gytha

Hallo,

Hier heb ik om ons Cloé te laten wennen aan de fles afgekolfd en de moedermelk zo gegeven. Wij gebruiken wel Avent flesjes en dat heeft hier geen probleem gegeven. Maar de difrax flessen hebben een speen met tepelvorm. Baby’tjes die moeilijk overschakelen van borst op fles en andersom hebben hier minder moeite mee. Probeerde je deze speentjes al?

Groetjes,

Tamara

Zorg dat je zelf helemaal uit de buurt bent als je zoontje de fles moet krijgen. Laat een ander de fles geven.
Zorg sowieso ook dat er afgekolfde moedermelk in zit.

En als het niet wil lukken, probeer dan een andere speen. Een vriendin van mij heeft laatst precies hetzelfde gehad. Uiteindelijk heeft ze een andere speen geprobeerd en toen ging het als een tierelier.

Groetekes, Sje

HIer dat probleem gehad, Ik liet het in het begin mijn man geven, maar zodra ik het deed, wilde hij dit niet, en weigerde hij het pertinent. En een aventfles, vond ik heel erg prettig! Omdat ze, zekers ookv anwege de bv, door kunnen drinken. Misschien toch ff proberen om je man of iemand anders die, (misschien je oppas) het kan proberen. En een beetje afgekolfde melk op de speen te doen.

Patricia (26) Mama van Sean (9), Jeffrey (6) en Roman (1)

Bedankt voor de reacties. Ik gebruikte avent flessen en spenen. Ik liet het ook mijn man doen met afgekolfde melk. Zal andere speen gebruiken. Hij wilt ook geen fopspeen.

groetjes ruth