Geen fles meer!

Hoi

Ik heb een probleem en misschien weet een van jullie raad?
Onze zoon tycho is 10maand en wil sinds een paar dagen geen 1 van de 3 melkflessen neit meer hebben!!
Hij wil ook geen pap(heb al 6 soorten geprobeerd)ook geen brood, roosvice,koekje.
Maar wel zijn potje fruit en groente!
S avonds krijgt ie goeienachtmelk maar zelfs dat wil die niet meer!!
Ook de melk met pap met een lepel wil die niet!!
Ik snap er niks meer van!!
Hoe die nou zijn melk krijgt is als ik hem vasthoud allebei de armen en dat ie het opgeeft na 5 minuten worstel, maar nog gaat het niet met plezier.
En zo hoort het ook niet…

Weet iemand raad? of kent dit probleem!!!

Alvast bedankt,

vriendelijke groet,

Hallo

Ik herken helemaal je verhaal.
Mijn zoon was 6 maanden toen hij deze verschijnselen begon te krijgen, wou niks meer van melk hebben, ben er helemaal mee gestopt want wou het er ook niet in gieten.
k heb er geen probleem van gemaakt, ben overgegaan op vaste voeding en dat ging prima, het heeft wel even geduurd voordat hij het allemaal lustte.
Maar ik vroeg me af zijn drie flessen voor iemand van 10 maanden niet wat teveel??
Want mijn zoon is nu ook tien maanden en zijn schema ziet er als volgt uit:

Half 8 brood met diksap (thee, water en melk wil hij niet)
10 uur fruithapje met wat drinken
12 uur anderhalf stuk brood en een danoontje met diksap
half drie eierkoek met wat drinken
en rond half 6 met de pot mee, plus een toetje en wat drinken

Laat je horen hoe het gaat??

Gr. Trynke

en met een tuitbeker of gewone beker?? je hebt van difrax van die oefenbekers…

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Hoi bedankt ,

Voor jullie reactie trynke en mamakim!!
Het gaat nog niet best!!De morgenfles gaat wat beter want hij is dan nog wat suffies…hahah
Heb gister geprobeerd om pap te geven smorgen en naar een half bakje heeft ie alles eruit gespuugd!! en brood wil ook niet!! en ook geen een van de sapjes neit!!!
Hij wil ook niet zelf drinken niet met tuitbeker of difrax beker!!
En de 3 flessen zijn niet te veel want savond heeft ie een voor het slapen gaan… en de andere 2 zijn niet te vervangen door pap of brood!! dus in een fles kan ik nog beter erin krijgen als dat andere dat wil gewoon echt niet!!
Zjjn schema is als volgt:
8:00 nutrilon 3 200ml
9:30 1 potje fruit daarna slapen.
12:00 nutrilon 3 200ml
15:30 1 potje groente + danoontje
18:30 1 nutrilon goede nacht 200ml

En tussendoor wil die geen enkele sap of koekjes!!!

WE worstel vrolijk verder voor zover dat kan haahha

groetjes cecilia

hallo

Jee wat balen he dat het niet lukt. Is ze misschien niet zo fit?? onze zoon is ziek en die slaapt de hele dag en eet ook helemaal niks.
Als ze maar genoeg vocht binnenkrijgen, ze weten nu al wat ze wel en niet willen haha kleine dondertjes…

Succes