Geen fles meer na warm eten

Morgan is ook een echte natnek. Die drinkt alles op wat je haar vorzet. Of het nou 200cc diksap is of rooibos thee of melk. Alles gaat naar binnen. Vanmiddag ook weer strijd. Ik vond dat haar diksap op was, zij vond dat ze die laatste druppel er ook nog wel uit kon persen

Om trouwens even helemaal of topic te gaan. Ik ben vanmidag weer met Morgan naar de kinderboerderij geweest (heerlijk zo’n ding om de hoek) en ze vond het weer geweldig. Deze keer heb ik haar tegenover een koe gezet, was ook de eerste keer dat ik een baby met een koe heb zien sjansen trouwens. Ze vond het geweldig. Dus ik denk dat ik probeer om 1 keer per week daar heen te gaan. Is ook goed voor der ontwikkeling want wat kan zou beter een varken na doen dan een varken zelf

Groetjes,

Michèle

hahaha die Morgan… jaja wordt ze effe elke dag op de boerderij gedumpt… niet mopperen als ze dan later boerinneke wordt he

Wel super zo dichtbij … hier lopen veel mini-eendjes en zwanen … ook altijd leuk!

Ha ha ha elke dag is ook wat overdreven, maar ik vind het wel belangrijk dat ze weet wat voor beesten dat zijn en dat ze niet bang is. Ze is trouwens wel helemaal verliefd op de kuikens. Die vond ze met pasen al mooi, maar nu waren ze al groter maar ze piepen nog wel dus ze wilde meteen uit de buggy om ze beter te zien. Hier ook pijltjes genoeg hoor

Enne als zij boerin wil worden heeft ze mijn zegen, mamma komt wel helpen

Groetjes,

Michèle

niks mis met een boerinneke

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

haha zeker niet…

Ach ze is straks niet bang voor dieren enne ze weet waar melk echt vandaan komt.

Groetjes,

Michèle