Sylvie zit in haar 11 maanden sprong en wil sindsdien geen brood meer eten. Daarvoor vond ze het heerlijk en at elke dag 's middags 2 sneetjes.
Nou eet ik af en toe een soepje erbij en dan vind ze het heerlijk. En ik geef haar soms een bolletje. Op de een of andere manier vind ze dat wel goed
Maar hebben jullie dit ook gehad? En boden jullie een alternatief aan of gewoon elke dag weer brood geven en anders eet ze maar niet? Ik geef haar dus behalve bolletjes en soep de rest van de dagen wel een normaal broodje en dan eet ze 5 hapjes ofzo en hoeft ze niet meer. Ik doet het dus zo dat ze dan ook gewoon niks anders krijgt en dat werkt goed want ze piept nooit om honger tot het avondeten.
Nou word ze bijna 1 jaar en wat kregen jullie kindjes 's ochtends en 's middags te eten toen ze ongeveer een jaar waren? Sylvie krijgt namelijk 's ochtends nog steeds gewoon pap uit een bordje en 's middags brood.
Ik eet zelf namelijk 's ochtends ook geen brood, maar melk met korreltjes. (Ik noem het korreltjes omdat er veel verschillende dingen zijn ) Maar om dat nou ook al aan haar te geven lijkt me niet echt een goed plan
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie