Hoi allemaal
Na al regelmatig op forums een topic gelezen te hebben heb ik nu zelf ook 1.
Mijn dochtertje van 8,5 maand wil nu nog steeds geen brood eten. Iemand tips?
Heb geen zin in stress maar wordt ook beetje gek van CBgezeur erover.
Geen brood willen eten
Zie ook dit topic:
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=15927
Heb je al geprobeerd of ze het eet als je het eerst in opvolgmelk doopt? Dan is het niet zo droog.
En als ze echt niet wil, dan voor een paar weken mee stoppen en over een poos nog eens proberen. Ze is er blijkbaar nog niet aan toe.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 02 Dec 2009 16:02:40
Ja de mijne is bijna 9,5 mnd en eet ook nog geen brood… En eet nog 4+potjes. Die lust gen 8+ met stukjes erin, doe ik nou gewoon wat fijner prakken heb ik me laten vertellen haha…
Ik denk ook gewoon dat ze er nog niet aan toe zijn…
De ene begint wat vroeger, de ander wat later…

Nee Britt is er echt nog niet aan toe. Af en toe een stukje cracotte. ook erg leuk om te te spelen! Maar goed reuze zorgen maak k me nog niet, ze groeit en het andere eten en de flesjes gaan erin als koek.
houd zeker de tips om het te dopen in melk bij de hand, misschien gaat het een keertje werken. Vast wel!
Bedankt dames
Ik heb een vreetschuur die bijna alles eet wat je haar voorzet dus daar kan ik je niet mee helpen. Wat ik je wel als tip mee kan geven, laat je niet gek maken door het CB. Wij noemen het thuis niet voor niks het concentratiebureau. Als het aan hun ligt kan elk kind op dezelfde leeftijd hetzelfde kunstje dus lekker negeren en doen waar jij je goed bij voelt.
Groetjes,
Michèle