Geen brood eten!

Hoi, Hoi

Mijn kleine meid eet naar mijn gevoel slecht, ze is nu 10 3/4 maand en eet eigenlijk bijna altijd slecht brood, (op het moment eet ze zelfs helemaal geen brood) ze neemt het wel van me aan (of stopt het zelf in haar mond) maar spuugt het er dan weer uit.
Ik heb ook al verschillende soorten beleg geprobeerd maar niks gaat er in!
vervolgens krijgt ze dan een klein flesje (gewone melk) en dat is het dan!
Als het dan tijd is voor haar middag slaapje, dan gaat ze niet eerder slapen voordat ze een flesje opvolg melk heeft gekregen (ik geef haar dan maar 100ml)
En als het tijd is voor het groente hapje dan is het ook met regelmaat dat ze na twee of drie happen het eten uitspuugt! Dus ze krijgt ook nog gewoon een fles opvolg melk voor dat ze gaat slapen.

ik word hier best radeloos van! Ook al zit ze met haar gewicht mooi in het gemiddelde!
heeft er iemand tips om die kleine meid aan het eten te krijgen?

Groetjes,
Monique mama van Silver

Heb je al pap geprobeerd? Dat is een goede vervanger voor brood.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

S’ morgens krijgt ze pap en daar eet ze ongeveer 100 ml van, met de lepel en dan geef ik haar nog eens 100 ml fles voeding, ik heb al meerdere keren geprobeerd of dat ze niet 200 ml pap wil eten, maar ik krijg het er niet in!

De kleine meid is volgens mij verzot op de fles!

Gr Monique

En als je het brood zou soppen in wat melk, zou ze het dan wel lusten? Misschien proberen?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

“Zeker” iets om te proberen!

Alvast bedankt! ik hou je op de hoogte!

Gr Monique

Succes! Ik hoop dat het werkt!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker