Ik probeer Jessey al vanaf 4 maanden zo af en toe fruit en groente te geven, maar het is geen succes! Sinds ik twee weken geleden bij het CB ben geweest, geef ik het elke dag, maar er zit nog steeds geen vooruitgang in! Ze wil er gewoon echt niks van weten. Ze schud met haar hoofd, kokhalst en spuugt alles weer uit. Als ik te lang doorga huilt ze…
Ze moet het nu echt hebben, aangezien ze 6 maanden is. Ze zit nog steeds op 5 flessen van 200… Het lukt me aardig om daar de laatste tijd 4 flessen van te maken, maar die worden niet echt vervangen door potjes, omdat ze daar nauwelijks iets van binnen krijgt! Ik heb alle mogelijke soorten en merken al geprobeerd, en ook zelf gemaakt wil ze niet… Iemand nog tips? Want ik zit echt met mijn handen in het haar! Joey at met 4 maanden potjes fruit en groente. Alleen de eerste week trok hij bij het eerste hapje een raar gezicht, maar verder at hij gewoon alles. Met 6 maanden at hij brood, en dat zie ik Jessey nog niet doen!
Oh en moet ik haar nu 4 of 6 maanden potjes geven? Ze moet dus nog ‘beginnen’ maar ze is al 6 maanden!
Groetjes Anouk