Geen artrose

Nou, de uitslag is er hoor. Heb geen artrose (gelukkig) maar een opleving van de fybromyalgie!

Heb het hele weekend gewerkt, maandag zo ontzettend veel pijn in mijn ellebogen en polsen gehad. Liep de hele dag met braces om mijn polsen
Dinsdag was het in een knie en gisteren (weer werken) weer mijn pols.

En vandaag? Nergens last van!! Gelukkig maar, we hebben vanavond open huis met de makelaar, heb nog genoeg te poetsen…

Gekke ziekte is het ook…

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers

Gellukig zeg, geen artrose … en fijn dat je vandaag even pijn vrij bent. Pijn is echt niet fijn, ik heb geregeld rugpijn, al een jaar of 8. Het komt en gaat. Ook langdurig last gehad van gewrichten en me laten onderzoeken door een reumatoloog. Dacht ook aan fybro maar dat was niet het geval. Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat een teveel aan vitamine C zich ophoopte en pijn veroorzaakte in mijn gewrichten!! Teveel vitamines is dus ook niet goed en je plast dus niet altijd alles uit! De pijn in mijn onderrug is niets aan te doen al kan ik het laten kraken maar dan gaat het voor even goed. Alles met beleid doen, letten op houding, ook heel belangrijk en eigenlijk sporten?!

Hoop dat er een potentiele koper bij zit vanavond!
Poets ze!

Groetjes Esther

Gelukkig voel je je weer beter. Fijn dat je geen artrose hebt!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Fijn dat t geen artrose is!
Hoewel de pijn er natuurlijk niet minder om wordt… Vervelend he!

Succes vanavond!! Hoop dat er een koper tussen zit!