Geen af zakkende broekjes gezocht ! Meisje

Ik erger me rot aan de af zakkende broekjes van mijn dochtertje. Al lange tijd kan ik niets fatsoenlijks vinden. Hema, H&M, Name It …

Ik moet het elastiek zo in snoeren dat het niet mooi zit en er een buikje uit puilt, overigens helpt dit ook niet echt, ik blijf broekjes op hijsen.

Van boven heeft ze een grotere maat … nu 110/116 en broek maat 92/98. Het enigste wat perfect zit is een legging. Koop ik een grotere maat dan zit de bovenkant vaak goed en is de onderkant weer echt veeeeel te lang. Wat een drama, ik zoek dus nog steeds naar het IDEALE merk broekje, iemand tips??

Ben bang dat je dat nog wel even zal hebben helemaal als ze nog een luier aanhebben. Dan hebben ze ook nog een een dikkere bips waardoor het ook niet mooi zit. Ik ken het probleem hoor, ik snoer er ook altijd maar een riem om.

Groetjes,

Michèle

ooooh gelukkig ben ik niet de enigste met dit probleem. Een riem hebben we nog niet, heeft de Hema die voor de kleintjes?

Ik heb der eerste riem op de markt gekocht, en nu heb ik wat riempjes die al bij broekjes zaten, bij de C&A was dat toen en bij de bristol. Moet je maar even kijken daar.

Groetjes,

Michèle

Ik ben erg tevreden over de broeken van de prenatal. Hier zit van dat elastiek in, “kun je de broek zelf op maat maken”.

Kinderriempjes verkopen ze ook op de markt bij zo’n kraam waar ze ook knopen en garen verkopen (fourniturenkraam). Het fijne van die riempjes is dat ze van elastiek gemaakt zijn dus ook nog eens meerekken. Zo blijven broekjes extra mooi en goed zitten.

Groetekes, Sje

Ik heb het probleem nu ook met Jony, zij zit nu ongeveer in maat 98/104 ze is 3,5 jaar. Maar broeken ook een groot drama… Alles zakt af, als ik een kleine maat koop dan zijn de pijpen weer te kort.
Jony draagt nu alleen rokjes of de broek van de hema de skinny model.
Heb je vingino al geprobeerd dat zijn ook ideale broekjes. Die droeg Jony toen ze nog een luier om had.

Greetz Cora

En anders zouden bretels ook een optie kunnen zijn. De V&D verkoopt fijne.

Groetekes, Sje

Ik heb twee weken terug een broek bij C&A gekocht.
Die blijft echt heel goed zitten en ik hoef m niet eens op zijn strakst te zetten waardoor de band gewoon netjes zit!

Bij Seth zijn de broeken van de Name it ideaal.
Inderdaad het elastiek op zijn strakst.

Maar, dan moet je wel de broeken nemen die vanaf maat 98 gaan, deze broeken zijn speciaal voor wat oudere kinderen en hebben die extra ruimte van de luier niet meer, waardoor ze bij Seth mét luier juist goed zitten

Liefs, Anne

een vriendin van mij heeft ook “kinderen (dochter en zoon) zonder kont in de broek” (sorry dat is het zo omschrijf, niet beledigend bedoeld) en die heeft ook altijd broekjes van Name it, maar dan eveneens vanaf maat 98 zoals hiervoor geschreven! Mijn kids zijn nog niet zo oud, dus ik kan zelf helaas geen tips geven!

Waar kun je name it krijgen en wat kosten die eigenlijk?

Groetjes,

Michèle

Duthler verkoopt name-it maar dat is redelijk aan de prijs!
Ik heb laatst een broekje/shirtje/spijkerjas gekocht van name-it met een 3 halen 2 betalen actie! Anders had ik het laten hangen!
Ik heb veel van die merk kleertjes op de kop getikt via marktplaats, veel nog nieuw met kaartjes eraan!

Manderijn

@Michèle: Bij ons vlakbij in Zoetermeer heb je een speciale Name-it winkel, en hier verkopen ze echt heel veel verschillende broekjes.
Ze zijn volgens mij 25-30 euro, maar moet heel eerlijk zeggen dat ik bij deze broekjes niet zo op de prijs let (kijk het moet niet de pan uitrijzen, maar dit vind ik nog wel gaan), omdat ik al lang blij ben dat hij iets past.

Overigens vind ik de kwaliteit wel heel goed. Ik heb ze ook flink op de groei gekocht, er kan nu nog een rand van 3/4 cm omgeslagen worden

Liefs, Anne

Ik kwam er pas laatst (na al die mooie meisjesrokjes) achter dat ze ook heel leuke jongenskleren hebben! En wat lalala zegt, het is goeie kwaliteit, blijft mooi!

Manderijn

Ik heb dat nog altijd! J had het al bij de broekjes met luiers en nu heeft ze het helemaal, ze heeft helaas geen afrikaanse billen! hihihih Wij hebben bretels (schrijf je dat zo?) Riempjes vind ze niet lekker rond d’r buik (daar heeft mama dan ook weer last van) Je hebt idd ook van die broekjes met elastiek dat je kan aantrekken. Hier heeft J nog vaak last van hoog water zeg maar (gewoon kuitbroeken) die passen dan beter! Ja je moet wat!

Ik heb een Name It broekje op Marktplaats gekocht maat 104, skinny model en zit haar perfect !!! Inderdaad een maatje groter. Door het model is het wel leuk om de pijpjes om te slaan en blijft dit ook goed zitten, wat betreft de lengte wel te lang maar op deze manier goed opgelost

Ik zal eens kijken hoewel ik moet zeggen dat hema en h&m morgan wel staan.

Groetjes,

Michèle

Ik koop Name- it op internet, via amazingkids.com

Is niet het goedkoopste merk maar zit bij Senne altijd heel goed!

Groetjes van Sascha en Senne