is voor de 3e prik naar het consultatiebureau geweest: hoofdomtrek 71,7, lengte 63 centimeter, gewicht 6065 gram. Ze groeide aldoor al net het minimum (100 gram per week), en nu ik al weer 3 weken 2 dagen en een avond per week te werk ga, en Lis dan het flesje maar blijft weigeren, is ze maar 120 gram in 2 weken tijd gegroeid. We gaan het nu proberen met rijstebloempap (1e poging al een mislukking, alles duwde ze er weer met haar tong uit) en volgende week maar weer te wegen.
Verder ook nog een doorverwijzing naar de huisarts voor d’r steeds maar voortdurende verkoudheid en toch voor een heupecho.
Ook heeft ze mij ondergeplast en ondergespuugd, dus ik hoef er zeker niet bij te zeggen dat vanochtend niet de beste ochtend van mijn leven was…
Ik voelde me de hele middag ook erg moe en lijk wel nergens aan toe te komen. Ik wilde nog de bedden verschonen, geen tijd voor gehad, ik ben om 18.00 aan de afwas begonnen, 2x moeten onderbreken, eerst een vervelende Mats naar bed, daarna een hongerige voeden en naar bed, en droogde het laatste bord om 19.00 af.
Ben dus een beetje down, en voor hoe ik het nu voel, wil ik stoppen met de borstvoeding maar pas als ze uit de fles drinkt, want ik wil haar niet laten verhongeren hoewel mijn man denkt dat dat de oplossing is want dan moet ze wel. Ik zit er helemaal doorheen en ik weet niet of ik boos of verdrietig ben. Dat gedoe met dat niet uit het flesje drinken, te weinig gegroeid (120 gram in 2 weken), eerste keer pap geven was ook geen succes, 6x per nacht eruit moeten (3x halen, 3x terugbrengen en de nachten worden al kouder) en ik ben zo moe, dat gespuug van d’r, dat ge-emmer als ik haar in bijzijn van de andere kinderen geef ( is aldoor afgeleid als ze een stem hoort, naar boven kan ik niet altijd gaan want dan halen die 2 zeker narigheid uit beneden), ik moet mijn oudsten ook vaak afwijzen omdat weer eens drinken moet, nare gekolf met lage opbrengsten, totaal geen drink-en slaapritme en ik heb tijd nodig om te leren voor een cursus die belangrijk is voor mijn werk, wil graag afvallen…
10-10-01

&