Hoi dames, er moet effe wat van mijn hart hier en jullie moeten me niet verkeerd begrijpen.
Ik vraag me af of jullie en ik zeg bewust jullie, wel echt doorhebben dat dit een openbaar forum is,je kan dit ten allen tijden lezen, je hoeft er geen lid voor te zijn of ingelogd te zijn, iedereen die hier toevallig voorbij komt kan dit lezen, ieder woord wat hier getypt wordt kan jan en alleman lezen.Misschien hebben jullie een schijnveiligheids gevoel maar echt alles wat jullie hier zeggen is openbaar, meestal is het ook iets wat iedereen mag lezen maar in deze topic komen erg veel en zeer persoonlijke dingen naar voren waarvan ik zeg, ik waarschuw jullie even, een naam is zo ingetypt op google en we zijn nou eenmaal goed gelist bij google dus tja het kan zijn dat iemand je naam intypt en in dit onderwerp terecht, nog maals ik wil jullie er alleen op wijzen, zet in dit forum gewoon neer wat je echt kwijt wil, wil je hele persoonlijke kwesties bespreken, gooi ze in je mail of in de chat maar zeker niet hier, daar is ikkebn ook niet echt voor bedoeld,Ikkeben staat voor ikkeben moeder, vader of whatever en tja je mag hier echt alles kwijt, maar krijg achteraf geen spijt dat je je hele priveleven hier op het net hebt geggooid en je krijgt daarvoor een rekening gepresenteerd…
snappen jullie me een beetje?>
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!