Gedichtje voor me kindje *Wolkje*

Voor mijn liefste Wolkje*

Pijn en verdriet
ik had je zoveel willen geven
ik had zoveel om voor te leven
het mocht niet zo zijn
ik moest je laten gaan
waarom? is de vraag
ik wilde je zo graag
ik moet verder
maar hoe doe je dat
zoveel pijn en verdriet
achter blijvend met niets
het leven gaat door
is wat ik hoor
maar waarom voel ik dat niet zo
alles staat voor mij stil
dit is niet wat ik wou

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl

Gewijzigd door - Diana_Samantha op 06 Feb 2004 16:04:58

inhoud van alle reacties bewust verwijderd door kimmetje zie onder, let wel dat is me gevraagd

Hoi dames, er moet effe wat van mijn hart hier en jullie moeten me niet verkeerd begrijpen.
Ik vraag me af of jullie en ik zeg bewust jullie, wel echt doorhebben dat dit een openbaar forum is,je kan dit ten allen tijden lezen, je hoeft er geen lid voor te zijn of ingelogd te zijn, iedereen die hier toevallig voorbij komt kan dit lezen, ieder woord wat hier getypt wordt kan jan en alleman lezen.Misschien hebben jullie een schijnveiligheids gevoel maar echt alles wat jullie hier zeggen is openbaar, meestal is het ook iets wat iedereen mag lezen maar in deze topic komen erg veel en zeer persoonlijke dingen naar voren waarvan ik zeg, ik waarschuw jullie even, een naam is zo ingetypt op google en we zijn nou eenmaal goed gelist bij google dus tja het kan zijn dat iemand je naam intypt en in dit onderwerp terecht, nog maals ik wil jullie er alleen op wijzen, zet in dit forum gewoon neer wat je echt kwijt wil, wil je hele persoonlijke kwesties bespreken, gooi ze in je mail of in de chat maar zeker niet hier, daar is ikkebn ook niet echt voor bedoeld,Ikkeben staat voor ikkeben moeder, vader of whatever en tja je mag hier echt alles kwijt, maar krijg achteraf geen spijt dat je je hele priveleven hier op het net hebt geggooid en je krijgt daarvoor een rekening gepresenteerd…

snappen jullie me een beetje?>

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Ik begrijp het heel erg goed Kim.
Daarom vertel ik bewust ook nooit erg veel over de twee kinderen van mijn vriend (Stephan’s half-broer en zus) uit zijn vorige huwelijk etc.
Gewoon omdat ik besef dat heel Nederland dit kan lezen.
Soms wel jammer, want ik zou best weleens meer willen vertellen.
Maarre…we moeten maar eens vaker chatten dan!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

ja idd kim eigenlijk ook nooit bij stil gestaan

maar wat je zegt van de week deed ik ergens email check en ik voer me naam in en wat komt er te voor schoon ikkeben.nl

Je hebt gelijk Kim,
het is inderdaad snel persoonlijk, typen is voor veel mensen makkelijker dan praten.
Bedankt dat je ons er op gewezen hebt.

Liefs Kristel

Ben blij Kim dat je dit even zegt.
Ik vroeg me gister nl al af of dit niet te persoonlijk werd.
Heb daarom ook niet gereageerd.
Inderdaad, we moeten meer gaan chatten!

Groetjes Mim

pffffffffff.Moeilijk hoor.Ik vind het hier vaak juist zo leuk omdat het niet zo oppervlakkig is.Ik snap de commotie niet helemaal.Ik bedoel,er staan toch geen leugens in ofzo?
Maar goed misschien ben ik wel te naief hoor!
Groetjes eljada

Kim je hebt groot gelijk hoor, we laten ons wel eens teveel meeslepen in de emoties.
Dan worden er dingen gezegd die niet voor ieders ogen bestemd zijn.
We zullen er wel een beetje rekening mee moeten houden dat je niet je hele priveleven op straat gooit om het zo maar te zeggen.Niet dat wij wat te verbergen hebben, maar toch…

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

Hoi Eljada, er staan inderdaad geen leugens in.
Maar daar gaat het ook niet om.
Het gaat eigenlijk om wat de anderen ook al zeiden.
Dat je niet je hele privé-leven zomaar “op straat gooit”.
Soms, omdat het hier zo gezellig en vertrouwd is,
sta je er niet altijd even goed bij stil dat het een site is die heel Nederland kan bekijken.
En dus niet alleen WIJ.
Vandaar dat Kim Diana er voor “waarschuwde” en ons nu ook.

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan

er is ook geen commotie hoor, ik heb alleen effe gewaarschuwd en daar heeft diana haar conclusies uit getrokken en mij gevraagd om alles uit deze topic te verwijderen,ik vind het prima dat jullie hier kwijt kunnen wat jullie echt kwijt willen, daar heb ik absoluut geen problemen mee,alleen ik weet niet of je deze hele topic gevolgd had, want anders had je me misschien beter begrepen, mijn reactie kwam na 20 berichtjes alleen die heb ik n u allemaal verwijderd, dus tja dan komt het misschien erg vreemd over, en zelfs een beetje overtrokken

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Er zijn geen leugends, maar soms vergeet men in hun emotie, dat inderdaad iedereen dit kan zien, ook de mensen waar het dus niet voor is bestemt…

Tries

Liefs Tries

Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 08 Feb 2004 19:30:02

hoi Allemaal.
O.k het is me duidelijk.Had inderdaad niet alles gelezen dus heb het waarschijnlijk verkeerd begrepen.
Excuses!
groetjes Eljada

Geeft niks joh…
We hadden het zelf ook niet goed gelezen en vonden het dus ook raar.
Maar nu is alles duidelijk toch?

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

geeft niks maar wilde het even uitleggen…

Tries

Liefs Tries

kim ik begrijp je vol komen
je heb gelijk

gr marielle