Ik heb net even gebeld met de Ntrucia lijn (bedankt voor de tip Michele, ze hielpen erg goed daar!) en daar vroegen ze hoe lang Julia over de fles doet. Nou, een minuutje of 10. HOOGUIT. Soms langer, maar dat is alleen als ze moe is. Toen zei die adviseuse dat ik een kleinere speen moest pakken, maar ik heb alleen maar een S en daarmee drinkt ze dus nog heel snel. En is ze blijkbaar niet snel verzadigd…
We hebben nu de Bibi-fles met de Diftax S-speen. Rare combi, maar dan drinkt ze gewoon iets minder snel. De speen is een beetje tepelvorming (kersmodel) en die kauwt ze dus helemaal plat! Soms ben ik wel blij dat ik dus geen borstvoeding geef, als ik zie hoe ze de silliconen speen al bewerkt! Ik heb al best wat flessen geprobeerd (Difrax/Bibi/B-Free (daar snapte ik geen bal van, hoe die werkte) en Avent met bijbehorende spenen. Julia blijft snel drinken. Wat nu?
Enne…ze adviseerden me bij Nutricia om Nutriton te proberen. Maar als ik google zie ik dat dat meer voor spugen is…Dat doet Julia niet overmatig. Er zit Johannesbroodpitmeel in, maar dat zit volgens mij ook in Nutrolon Forte en daar merk ik geen verschil in…Iemand ervaring met NUTRITON en dan vooral in combinatie met hongergevoel?
Groetjes Rainbow, trotse mama