Pffff…wij hebben de laatste tijd echt loei-slechte nachten. Max slaapt bij ons op de kamer en dat ging altijd prima. Hij kwam tegen 03.00 uur voor een fles en dan sliepen we allemaal weer door.
Maar nu is het bal! Hij komt steeds vroeger, vannacht zelfs al om 00.30 uur en begint tegen 03.30 uur wild te bewegen en hard te ademen. Nu dacht ik dat dat kwam door zijn eczeem, dat hij jeuk had en daardoor zo veel bewoog, maar dat is al een stuk minder met de hormoonzalf die hij gekregen heeft. Hij krijgt ook flessen van 180cc met 6 scheppen Forte, dus echt hongerig zal hij niet zijn. Hij miemelt gewoon erg veel en ik hoor alles vanuit mijn bed! Ik moet constant zijn speen in doen. Hij trapt zijn dekentjes weg, het is net Houdini in zijn bakerzak. En maar snel ademen en geluidjes maken…Ik heb op internet opgezocht wat dit kan zijn. Heel veel ouders herkennen het, hebben hetzelfde, maar niemand heeft een oplossing!
Ik word er zo moe van, van die hazenslaapjes. Hem in zijn eigen bed leggen heeft geen zin, want onbewust lig ik naar hem te luisteren en ik hoor echt alles. Hij ligt dan in zijn eentje te hijgen en te Houdini-en, maar ik hoor het wel. Uiteindelijk zou hij dan ook gaan huilen en ik loop liever niet steeds naar zijn kamer voor die rotspeen…Ik zie nu echt elk uur voorbij komen, slaap vaak helemaal niet diep en kom niet echt tot rust. Ik word ongeveer 20x per nacht wakker. Ik hou het wel vol en papa ook, maar het lukt maar niet om normale nachten te krijgen…
Ik hoop dat hij snel na zijn nachtvoeding gewoon gaat slapen! Gaaaaaaaaap. Wat moet ik hier nu mee?
Groetjes Rainbow, trotse mama
Gewijzigd door - Rainbow op 19 Jan 2011 14:27:11
Gewijzigd door - Rainbow op 20 Jan 2011 21:00:00