Na een lange dag werken en ik eindelijk mn kind weer zie (20mnd) om half 7, moet ik daarna nog weleens weg, voor werk, fysio, yoga, etc. Vandaag ook weer. heb net kans om te eten met het gezin, en dan moet ik weer weg. Maar mn zoon is het daar niet mee eens. Hij brulde de tent bij elkaar, en roept neee…boehoehoe. erg joh.
Als ik hem smorgens wegbreng naar oma, gaat het prima, we zwaaien elkaar uit, helemaal goed. Maar daarnet…alsof er een dolk in mn hart gestoken wordt.
Ik voel me dan zo’n naar wijf joh. Ontaarde moeder. Ben ik eindelijk uit mn werk, hebben we een uurtje samen, en dan maak ik me weer uit de voeten. Tja, ik begrijp m wel. Ik voelde me zo KL#*#te in de auto, wou eerst rechtsomkeer maken. om hem lekker in te stoppen. Maar afspraken zijn afspraken, die moet ik ook nakomen.
Het wordt gestimuleerd om naast het moederschap te werken, en hoewel ik gek ben op mn werk, staat mijn zoon echt op nr 1 met stip en ik voel me soms echt enoooorm schuldig en ik mis hem, jakkes. ook al werk ik parttime.
BAH ik voel me rot en moet het even kwijt.
x Floss