voor alle ukkies geboren in maart 2003
Geboren in maart 2003?
Hé, bestaat er eigenlijk ook zoiets voor “ukkies” uit juni 2001 ??
Lijkt me wel leuk!
Groetjes, Bianca
he bianca, sofie is van juni 2001, lucas is van juni 2001 en zo kan ik nog wel even doorgaaaan
Kussies
Hoi Kim,
Ja, dat wist ik wel. Vind ik ook erg leuk!!!
Alleen is er volgens mij niet zo’n site voor als waar djanira het over had, toch?
Je weet wel, met nog véél meer kinderen uit juni 2001 !
Liefs, Bianca
bianca bij msn groepen kun je er heel makkelijk zelf een oprichten
yvonne,melani en djanira
Hahaha, dan ken je mij nog niet!
Ik ben echt een “leek” op het gebied van msn.
Helemaal om zélf zoiets op te richten!
Pff…nee…vergeefse hoop hoor!
Ik dacht dat er misschien al 1 bestond.
Wel bedankt voor je reaktie hoor!!
Groetjes, Bianca
ja er bestaat eentje da’s echt zo’n mailgroep, daar word je heeel moe van, elk ding wat een lid kwijt wil krijg jij een mailtje van… moet je voorstellen er zit mij iets dwars, dit vertel ik, dit wordt gemaild naar 100 leden, van die 100 antwoorden er 30, die mailtjes krijg jij dan ook, en zo gaat het boompje nog even door totdat je niet meer weet waar het nou eigenlijk over gaat…
Hahaha, sorry hoor, maar ik moest echt even lachen toen ik las wat je geschreven had.
Ik zie het al helemaal voor me!
Laat maar!!!
Ik hou het dan wel bij Stephan, Lucas en Sofie als “juni 2001 kindjes” (of zijn er hier nog meer? Nee toch?)
Groetjes, Bianca
Uuuhm…voor zover ik weet niet.
Het lijkt mij trouwens echt heel leuk en handig als er een soort “verjaardags-kalender” komt waarop je kan zien wie er jarig is en wanneer.
Vind het zo vervelend als ik per ongeluk een verjaardag vergeet.
Of dat je steeds maar moet vragen: hoe oud is je kind ook alweer precies?
Nou ja, wie weet een ideetje voor de toekomst?
Enne…Kim : ik vind deze site verder trouwens helemaal TOP hoor!!
Liefs, Bianca
hoi Kim.