Geboortekaartjes


#1

Ik weet niet zo goed waar ik dit moet neerzetten maar ik ben op zoek naar originele geboortekaartjes. Net even iets anders dan anders …
Ik ben al bij de drukker hier in de stad geweest maar ik vond allemaal een beeje te gewoon. Mag best iets aparts zijn.

Weet iemand een goed adres ??

Gewijzigd door - doos op 17 Oct 2009 20:12:20


#2

En welkom op de site zullen we maar zeggen!

Groetekes, Sje


#3

Als je even googeld op internet vind je lijsten vol met ideeen.

Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).


#4

Persoonlijk vind ik een mooie sjieke kaart erg mooi. En tegenwoordig niet meer origineel … maar altijd wel superrr leuk een foto van de kleine … (kan ook sjiek en origineel zijn!)


#5

Wij hadden een ivoorkleurige kaart met daarop een oude schets van Bambi en stampertje op het ijs.

Groetjes,

Michèle


#6

ik had een foto van m’n zwangere buik met daarop een beschuitje met muisjes. in mijn geval was dat een roze met witte muisjes maar voor de zekerheid hadden we die ook met blauwe laten maken. verder heeft m’n broer ze gemaakt.
maargoed je kan zo een bedrijf/drukker opzoeken waar je zelf ontwerpen naartoe kan sturen.

liefs,
Rinske

Lilypie Second Birthday tickers


#7

Pas zag ik in een tijdschrift een geboortekaartje van een pakje/doosje (moest je zelf in elkaar zetten) met muisjes… Origineel en leuk!


#8

www.koningskaart.nl daar hebben wij hem vandaan. Maar in bladen voor ouders/kinderen staan ook genoeg tips! Misschien kun je naar een ontwerper, hij kan maken watje wil. Succes!


#9

Mijn zusje ontwerpt en drukt kaartjes.
En erg apart!
Ook evt een eigen ontwerp.
uhmmmm wil geen reclame maken maar als je intersse hebt mail ik wel ff haar gegevens

Groetjes Gytha