Voor Merel hadden wij als gedichtje:
Geriefelijk, kleine, gezellig, goed geisoleerde éénkamerwoning van zeer hoge kwaliteit en met alle denkbare faciliteiten, eigen in- en uitgang, te huur voor een periode van 9 maanden voor rustige huurder, onmiddelijk beschikbaar, volledig pension.
Daar ging ik op in en nu ben ik eruit gezet!
Het is wel een gedichtje met een knipoog, maar daar houden wij wel van. Ik ben persoonlijk niet zo van de zoete gedichtjes. Voor spruit nummer 2 hebben we waarschijnlijk weer een grappig gedicht. Wel uit het oogpunt van Merel, maar er zit wel genoeg van de kleine in.
@Sann: Welk programma heb je gebruikt? Het is inderdaad ook een idee om zelf te ontwerpen en dan naar de drukker te mailen.
We hebben er ook over nagedacht om direct naar de geboorte foto’s te maken en te gebruiken. Alleen toen Merel geboren werd, had ze een slechte start en moest ze de eerste dagen in de couveuse. Ik zeg niet dat dit nu weer gebeurt. Maar mocht het wel zo zijn, dan zie ik het niet zitten om een foto op het geboortekaartje te hebben van onze kleine in een couveuse aan allemaal slangen…
Groetjes Natasja