Geboortekaartje Cas

Wat leuk! Maar 1 vraagje, hoe bekeek oma van 93 het kaartje? Met de lettervergroter ?

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

als je het afspeelt op de pc of op je tv is het beeeeeld veel mooier… het is nu ook kleiner gemaakt om afte spelen via internet

groetjes Kim, mama van

en

He gatverdarrie, en ik heb geen scanner.
We hadden wel een leuke text vond ik zelf.
Het begon met opzij opzij want ik wil er nu ook wel eens bij.
En aan de linkerkant onderaan stond:
Ze zeggen dat ik op de postbode lijk (en dat stond ook in de tuin).

Wat niet echt waar is, want hij leek niet op mij en niet op Cas.
En voor de slimmerikken onder ons, nee dan is hij niet van de postbode die hier rond liep. Maar gewoon van Cas (want die is tenslotte ook postbode).
En als papa dan toch postbode is dan moet je er ook wat mee doen (dat vond ik tenminste).

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Hey Nikki, het valt me nu pas op dat de kids JOUW achternaam hebben…
Grappig, meestal is het andersom (zoals bij ons bijvoorbeeld)

Groetjes, mamma van Stephan

Mim, als je geen scanner hebt dan kan je toch een foto maken van het geboortekaartje?
Het klinkt erg leuk en nou ben ik nieuwsgierig hoor!

Das een goeie, had ik nog niet eens aan gedacht!

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Hihi, was ook maar een heldere ingeving van een blondje hoor

haha, leuk: ja: als je vader postbode is, moet je daar wat mee doen, dat zou ik ook zeker gedaan hebben, net als melkboer in zo’n geval.

Mo

Ja, dat klopt. De kinderen hebben mijn achternaam. Maar Jan is wel de vader hoor . Vooral Jan vond dat een goed idee omdat ik de laatste Nooteboom ben en op deze manier niet. Krijgen we twee meiden!! Nou ja, tegen de tijd dat zij kinderen krijgen is het misschien al veel meer ingeburgerd.

Verder heeft Jan 11 neefjes met de achternaam Heemskerk… En daar zijn er al genoeg van, zeker hier in de Bollenstreek

Groeten,
Nikki (bag lady)

Mimpie; hi, hi, goeie. Ja als je man postbode is dan moet de daar iets mee. Erg leuk, je zou er bijna postbode om worden , of melkboer. O, nee die laatste komt vrijwel nergens meer aan huis.

Groeten,
Nikki (bag lady)

Seeseeem,

Geboortekaart van Daan is zelf ontworpen. De buik is van mij en de voetjes zijn van internet geplukt. En samen via een computerprogramma in elkaar gefrutst tot het geboortekaartje wat je nu ziet.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

das een late reactie of niet ??

Groetjes Nathalie & Co