Geboortekaartje Cas

Die van Gioia vind ik best een leuk kaartje!!! Heel vrolijk en het lijkt of dat beebje “zegt” Hier ben ik!

Die van Lisa is ook leuk zeg!
Jee, weet nu weer waarom we het destijds met Stephan zo moeilijk vonden om te kiezen!

Ik denk dat ik Stephan’s kaartje ook maar eens op de foto zet i.p.v. scannen.
Want ik vind hem nu zo onduidelijk!

Groetjes, mamma van Stephan

Ik vind het gedichtje bij Lisa’s kaartje zo lief. En het kaartje ook erg leuk. Hoop die van mij ook een keer te kunnen laten zien.

P.S.

Mo, dat gedichtje waren wij dus ook weg van, omdat het aan de ene kant heel serieus is (en zeer gemeend uiteraard! want wij wensen hem dat ook ) en daarna toch lekker een beetje humor erbij
Voor ons de perfecte combinatie

Deze is van Evianne. De voorkant van het kaartje was creme wit en dan de tekeningen donker blauw met goud.
En dit is de binnenkant ( wel een beetje verkleurd zo door de scanner ook )

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 26 Feb 2005 14:48:14

Ook een leuk kaartje van Evianne.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

wouwwwww wat een leuke/lieve kaartjes allemaal zeg,zal morgen ff proberen om de onze te scannen anders maak ik wel foto ervan.

ga ze lekker filmpje kijken,als de jongens op bed leggen

Ik bewaar al de geboortekaartjes die ik krijg en die plak ik in een map. Elke keer als ik een nieuw kaartje inplak, kijk ik weer even naar de andere kaartjes.
Echt leuk al die kaartjes. En zóveel verschillende.

echt heel veel verschillende! leuk om te zien, ook wat voor gedichtjes/aankondigingen er gekozen zijn.
ja dat kiezen van zo’n kaartje!! pfffffff
achteraf klopt het kaartje heel erg bij Gioia, want idd: het lijkt te zeggen: tada! hier ben ik, en zo werd ze ook geboren.

mo

Oh, allemaal lieve kaartjes en mooie gedichtjes. Maar die van Cas blijft mijn nummer 1 hoor.

Mijn vriendin heeft dat gedicht van Lisa op een kussensloop staan, bij Stumpel destijds (4,5 jaar terug) en misschien nu nog te koop en leest het op bij haar zoon als slapengaanritueel.

Groetjes SeeSeeEm, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

quote:
Maar die van Cas blijft mijn nummer 1 hoor

Dank je!!!

quote:
Mijn vriendin heeft dat gedicht van Lisa op een kussensloop staan, bij Stumpel destijds (4,5 jaar terug) en misschien nu nog te koop en leest het op bij haar zoon als slapengaanritueel.

Kijk dat is nou leuk, daar ga ik eens naar op zoek.

dat zou leuk zijn! als dat gedichtje dan terug kan komen. leuk
hopelijk verkopen ze het nog.

mo

Is Stumpel een plaatselijke winkel of zo? Want als ik Stumpel op zoek op het internet, dan kom ik op een site voor kantoorartikelen.

Hoi,

Hier volgt Daan zijn geboorte kaartje.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

PS Sorry hij is wat groot van bestand. Krijg hem niet verkleind.

Gewijzigd door - Moeder Daan op 28 Feb 2005 20:48:04

quote:
Is Stumpel een plaatselijke winkel of zo? Want als ik Stumpel op zoek op het internet, dan kom ik op een site voor kantoorartikelen.

Dat klopt, Stumpel is een kantoor-en boekhandel. Ik dacht landelijk omdat ie meerdere filialen heeft in Noord-Holland (o.a. Hoorn en Heerhugowaard). Het telefoonnummer van die in Hoorn is 0229-212670, je zou ze kunnen bellen, zeggen dat je gehoord hebt dat iemand ze een paar jaar geleden daar had gekocht en vragen of ze die kussenslopen nog hebben. Het waren trouwens gewoon wit effen slopen met de tekst in zwarte letters erop, verder geen versiering ofzo hoor. Succes voor als je het probeert!

Groetjes SeeSeeEm, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Da’s een apart kaartje, Diana, leuk hoor dat voetje dat uit de buik komt. Zelf ontworpen of gewoon uit een boek?

Hierbij die van mijn dochters. Deze zijn ontworpen door dezelfde grafisch ontwerpster die het bakerzak-logo heeft gemaakt. Ze is eigenlijk ontwerpster van geboortekaartjes. Ik heb voor haar een pagina op de webiste ingericht: www.bakerzak.nl/elpapel.htm

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Hoeps, ze zijn een beetje groot…

Groeten,
Nikki (bag lady)

Gaaaaaaf, die kaartjes van Kika en Puck zeg!

Wel grappig: het eerste wat ik dacht toen ik de foto’s van de kaartjes zag was: “goh, da’s dezelfde stijl als
van de Bakerzak!”

Dan heb je wel unieke kaartjes hoor, leuk!

Gewijzigd door - Bieb op 03 Mar 2005 20:23:14

Ja, ik heb ook een soort geboortekaart van de bakerzak, die is ook heel leuk. Zij heeft zo’n eigen stijl. Jouw kaartje is ook erg mooi. Zo leuk om al die kaartjes te zien. Ik denk dat je een hoop kunt halen hieruit over de personen “achter” de geboortekaart. Aangezien ik jullie geen van alleen ooit in het echt heb ontmoet, jammergenoeg, vind ik het erg leuk om te zien.

Groeten,
Nikki (bag lady)

tja insiders weten het wel maar het geboorte kaartje van vic was een minicdtje wat je kon afspelen op de dvd speler of op je pc, met een filmpje erop gemaakt van de eerste 100den foto’s die we zelf aan elkaar geplakt hadden met muziek eronder, na te kijken op vic zijn site want daar is het filmpje nog te zien… let wel 11 minuten lang he!!!

voor de nieuwsgierigen onder ons…

www.petrov.nl

groetjes Kim, mama van

en