Geboorte gedichtjes en tekstjes


#1

Om dat ik zwanger ven van een 1ste (uitgerekend op 30 juli 2007).Ben ik volop aan het zoeken naar een leuk gedichtje of tekstje voor op het geboorte kaartje van onze KleineUk.Daarom hou ik een boek bij met van alle leuke gedichtjes of tekstjes.Hier heb ik er enkele leuke van.

 

Tekstje:

Gedichtje:Niemand kan ons geluk verbreken.Uit liefde bereid.Onzichtbare draden,tot in de eeuwingheid.

Tekstje:Wat ooievaar?Niks ooievaar!Gewoon eventjes hop...En ik was er!

Gedichtje:Als uit een toverdoos ontstaan:Kondigde jij je leven aan.'T mag gerust een sprookje heten.Te wonderbaarlijk,om nooit te vergeten.

Gedichtje:Voor het eerst jouw hartje horen.We hielden al van he voordat je werd geboren.Toch moesten we nog even wachten,met alleen jou in onze gedachten.Nu mogen we je eindelijk vasthouden en omarmen,en jou met al onze liefde verwarmen.

Gedichtje:Een luier om doen moeten wij nog leren.  blijven het proberen.Want wij zien onze lieve schat,toch liever droog dan nat!

Tekstje:Twee harten,één liefde uit liefde,één hart.

Gedichtje:Korte beentjes,minniteentjes,lachend mondje,pamperkontje.Welkom lieve ukkepuk,je bent ons eerste meesterstuk.

gedichtje:Papa fier,mama blij,buikje weg en ik erbij

Gedichtje:Hoera!Iedereen mag het horen,ons broertje <naam> is vandaag geboren!Wij hebben hem in zijn bedje gelegd,kusjes gegeven en hallo gezegd!We telden zijn teendjes het zijn er wel 10!Kom maar snel langs,dan laten we hem zien!

Gedichtje:IK kreeg van mama een ballon,waarin ik 9 maanden leven kon.Nu werd die toch wel wat te klein,en dat vond ik niet meer fijn.Dus heb ik hem maar fit gestoken,en ben ik in papa's armen gedoken.

Gedichtje:Watte?Bloemkolen?Ooievaar?Nee nee nee...Mama en papa hebben lekker gestoeid.En zo ben ik in mama's buikje gegroeid.

Gedichtje:Een nieuw lief klein leven uit ons leven.Uniek en heel bijzonder.We hebben je een naam gegeven,maar eigenlijk heet jij ons klein wonder.Dolblij zijn wij met de geboorte van onze zoon/dochter <naam>

Gedichtje:Een sprookje over een wonder,mooi en zacht,een wonder dat de liefde ons bracht,een mensje teder en klein.Ons kindje,waar wij zo gelukkig mee zijn.

Gedichtje:Negen maanden met 3 in bed!Mama noch papa kreeg ik er uit gezet.Daarom nam ik vandaag een besluit.En kroop ik er uiteindelijk zelf maar uit.

Tekstje:Sprakeloos...Ontroerd...Zo iets groots,verborgen in het kleine...

Tektstje:Twee mensen,twee verhalen,twee verledens,één droom,nieuw leven,één toekomst.

Tekstje:Het mooiste wat je kunt worden is...Jezelf.

Gedichtje:Héhé,dat was me een werk!Mama's buik was veel te klein!Dus heb ik heel hard liggen woelen.En dat heeft mama zeke kunnen voelen!Papa heeft ook zin best gedaan!En nu ze mij kunnen zien,krijg ik van hen een dikke 10!

Gedichtje:Een klein wonder is geboren.Het is een kleine meid,dat mag je zeker horen!Wij zijn dolblij met de geboorte van ons dochtertje <naam>!

Dit zijn dus enkele gedichten of teksten die ik in mijn boek heb staan.Misschien doe je zelf met ideeen op?