Hebben jullie ook opgeschreven welke tand wanneer door kwam?
nou ik wel, en ik had het ook op beebiesite staan.
nu hebben ze INEENS mijn account verwijderd! zonder mij even verder een berichtje te sturen ofzo.
Ik had een boek gekocht : mam en pap vertellen over jou!
daar wilde ik alles in over schrijven.
ik had het ook wel ergens anders opgeschreven maar dat ben ik al weken kwijt.
nu ik dat boek had dacht ik: schrijf ik het over van mijn beebiesite account.
hebben ze m dus verwijderd, en wil ik dat hij opnieuw online komt moet ik even 30 euro betalen! doe even normaal hij is altijd gratis geweest en nu zal ik dan zeker 30 euro moeten betalen!
ik heb ze dus een boze mail gestuurd, dat ze dat wel even hadden kunnen laten weten voordat ze hem verwijderde. ook ergens wel mijn eigen fout dat ik het niet gewoon weer ergens had opgeschreven, maar ik weet niet wanneer ze mn account verwijderd hebben.
ik heb ze dus netjes gevraagd of ik nog even op mijn account mag kijken zodat ik het over kan schrijven, en dat ik het belachelijk vind dat ik daar 30 euro voor moet betalen.
ik dacht dat ik het ook in het groeiboekje had geschreven, maar daar heb ik blijkbaar maar de helft instaan. ik vind dit echt jammer.
hebben jullie alleen het eerste tandje genoteerd of allemaal?
Gebit gegevens kwijt die opgeslagen stonden
Wat een Z wassers zeg, maar ja daar heb je niks aan. Ik heb het niet opgeschreven. Of wel maar niet van alles. Ik heb vanaf dat ik 12 weken zwanger was een dagboek bijgehouden gewoon in een schrift, maar nu schrijf ik daar veel minder in dan in het begin. Ik zou weer eens moeten schrijven maar ze doet niet zoveel meer achter elkaar als in het begin
Maar hopelijk mag je het inzien want dit is echt BS.
Groetjes,
Michèle
Wat een slechte zaak zeg. Hopelijk mag je er nog op kijken! Ik heb niets opgeschreven, géén idee wanneer de eerste tand en de rest doorkwam.
Groetjes,
M
haha ja ik hou die dingen op de 1 of andere manier gewoon graag bij.
als het niet mag dan zal ik ze even mededelen dat ik iedereen ga afraden bij hun een account te openen
Hier ook alle tandjes en kiesjes bijgehouden hoor. Maar dan wel in het consultatiebureauboekje, want dat heb ik voorlopig nog wel nodig en komt in Julians herinneringendoos