Gatver

heb eigelijk aal een week het helemaal niet naar mijn zin, eigelijk al weken niet maar deze week is wel heel erg, vandaag loop ik alleen maar te janken om van alles en nog wat… er moet zo veel nog gebeuren iedereen krijgt altijd alle hulp, waarom ik niet waarom wordt er nou nooit eens aan mij gevraagt Tries red je het allemaal? moeten we ff helpen, ja wanneer het hun uitkomt… altijd loop je iedereen na help je waar je helpen kan maar wanneer ikke nou? nou ben voortaan ook maar een echo vind het best allemaal… grrrrrrrrrrrrr wat ben ik het zat… heb het niet over mijn zwangerschap dat gaat op zich best goed op de “normaale” dingen na…

sorry moest het ff kwijt

Tries

Hoi,
BALEN he zo’n gevoel en voor de meeste heeeeeeeel herkenbaar.
Af en toe stoom afblazen is best lekker he.

Och weet je morgen komt Jordy naar je toe en geeft je een dikke knuffel ben je zo weer alles vergeten…of niet soms…

KOP OP!!!

ohhh maar dat doet ie toch wel hihi nee aan jordy ligt het allemaal niet… zit me zelf gewoon in de weg omdat ik niet kan doen wat ik wil, ik wil zelf altijd alles doen… en kan dat niet en mag ook niet dat maakt me zooo …pfffffff ach zal wel overgaan…

dankje Tries

hier is iemand die het vandaag effe niet ziet zitten maar volgende week naar je toe komt! dan zeg je maar welke plint nog niet schoon is dan ga ik die wel poetsen! komt allemaal goed wijffie, nog 7 zware weekies en dan ach dan heb je 2 wondertjes (en het nog zwaarder waarschijnlijk)

Kussies

Hahahahah… is goed meis maar je komt niet soppen… het komt allemaal wel goed ff een gezellie dagje kan ik ook wel gebruiken niet dat de dagen niet gezellig zijn maar je weet wel kusssssssssssssssssssssssss

Tries

Hier ff een paar positieve poppetjes voor je: )) en dit nog 100x…

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Tijdens de 1e zwsch voelde ik me alleen maar opgewekt en blij en toen werd er een jochie geboren, maar tijdens de 2e voelde ik de gehele zwsch een donderwolkje boven mn hoofd hangen, en toen werd r een meisje geboren. Tijdens de kraamweek werd r toen gezegd dat dat kwam door de dubbele aantal vrouwelijke hormonen die je in je lijf draagt, dus wie weet…
Enne…first things first zeg ik altijd, je kunt maar een ding tegelijk doen he, rustig an, je komt er wel.

Suus (Faye/19-08-1976)
mammie van Milan Thiamo (20/11/99)& Andora Faith (07/09/01).
http://communities.msn.nl/mamshoekje

Gewijzigd door - faye op 18 Jul 2002 23:30:51

Succes, Tries…
Dikke knuf van Mirthe en mij…

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe