Gaat de telefoon

En jaaaaaaaaa hoor mijn zusje, heerlijk had haar al van af aug niet meer gezien of gesproken, me de geboorte van roy heeft ze gebelt maar toen lag ik te rusten grrr en heeft peet haar alleen gesproken.

het gaat onwijs goed met haar, ook op school…

en ik ben zoooo blij ze gaat naar een pleeggezin, nu denken er een hoop ben je daar blij om? ja klein beetje uit leggen, mijn moeder is bijna 2 jaar geleden overleden ik heb dus een zusje van 8 jaar en zei is naar mijn oom en tante gegaan, want vader is verdwenen, bij mijn oom en tante gong het helemaal niet goed beetje rare mensen ga daar verder niet op in, maar met mijn zusje ging het dus steeds slechter en moest toen naar een opvanghuis om daar geopserveerd te worden om te kijken wat er mis was/is… goed nu is er dus besloten dat er een pleeggezin voor haar wordt gezocht, over 2 a 3 weken gaan we op bezoek ook dat mag nu eindelijk… ohhhhhhhh wat ben ik blij eindelijk is er goed nieuws wat ik kan melden

Tries

fijn voor je zusje en natuurlijk ook voor jou.

Christa

fijn!!! Hopelijk is het een heel liefdevol en leuk gezin, waarin respect en liefde en aandacht voor elkaar belangrijk zijn! Kan me voorstellen dat je opgelucht en blij bent! Liefs, Corrine.

Goh Tries, wat fijn. Dus die zorgen had je er ook nog eens bij!

Blij te horen dat het beter gaat met haar, is toch heel erg zielig voor een kind van 8 als ze dat allemaal mee moeten maken.

Groetjes Miriam

heeee fijn nieuws meis

ik zat er een week of 2 aaan te denken en wilde je erover mailen maar dacht wacht nog ff,en nu kom jij met dit nieuws

begrijp dat je blij bent

groetjes bianca

mooi nieuws wijffie, je had ook al te lang niets van haar gehoord, blij dat het goed met haar gaat

Kussies

lief bianca ik had je toen alleen niks kunnen vertellen maar nu dus wel en er blijft contackt met haar mentor en de maatschappelijkwerkster van maatzorg heerlijk ben zo blij

Tries

Kan me voorstellen dat je je ontzettend zorgen hebt gemaakt Tries! En wat verschrikkelijk fijn dat er nu zo’n goed nieuws is!!!
Ik hoop echt dat het vanaf nu weer een stuk beter gaat met je zusje. Wat veel moet zo’n kleintje dan al meemaken hè…sneu gewoon. Het dochtertje van mijn vriend is nu ook bijna 8 jaar en aan haar merk je nog steeds dat ze soms moeite heeft met de scheiding van haar ouders enzo. Laat staan als je, zoals jouw zusje, je moeder zo jong verloren hebt (en jij natuurlijk ook).
Dat moet helemaal vreselijk zijn…

Gelukkig dat er nu goed nieuws is!!!
Heel veel geluk gewenst!!

Liefs, Bianca