Oh oh, wat vervelend toch dat hoesten 's nachts. Het is hier nu al 3 nachten aan de gang. 1e nacht spugen van het hoesten, daarna niet meer. (Joel houdt het tegen, z’n lijfje schokt wel.) Nu is mijn man afgelopen nacht voor een week de nachtdienst ingegaan, dus sta ik er alleen voor. Vannacht begon het om 23.30 uur. Van 0.00 - 0.45 Joel bij mij in bed, dat werkt voor geen meter, want hij gaat steeds staan en keten, maar het was zo koud. Later nog eens een kwartier met hem gezeten in een stoel en weer later nog eens 3 kwartier. Ik ben echt gesloopt. Als ik 's nachts niet goed slaap krijg ik ook weer meer last van m’n bekken of dat gebied. Tussen de middag gaat het ook slecht met slapen. Nu net 3 kwartier geslapen, maar hij hoest zich wakker en gaat dan staan en zingen enzo. Ik leg hem wel weer neer, maar dat helpt niet. Ik ben benieuwd hoe het de komende week gaat. Hoe komt Joel nu aan z’n rust vraag ik me af. En als het nog een paar nachten zo doorgaat, kun je ons met kerst opvegen. Hopelijk gaat het vannacht beter. Moest het ff kwijt hoor! Ik geef trouwens bisolvon. Ik probeer dat althans, want hij vindt het smerig spul. En 's middags een sinasprilletje en voor de nacht een zetpil 240 mg. Ook nog iets van homeopatische druppels. Maar niks lijkt te helpen helaas.
Groetjes, Mariëlle en Joël