Gaap k heb slaap

Oh oh, wat vervelend toch dat hoesten 's nachts. Het is hier nu al 3 nachten aan de gang. 1e nacht spugen van het hoesten, daarna niet meer. (Joel houdt het tegen, z’n lijfje schokt wel.) Nu is mijn man afgelopen nacht voor een week de nachtdienst ingegaan, dus sta ik er alleen voor. Vannacht begon het om 23.30 uur. Van 0.00 - 0.45 Joel bij mij in bed, dat werkt voor geen meter, want hij gaat steeds staan en keten, maar het was zo koud. Later nog eens een kwartier met hem gezeten in een stoel en weer later nog eens 3 kwartier. Ik ben echt gesloopt. Als ik 's nachts niet goed slaap krijg ik ook weer meer last van m’n bekken of dat gebied. Tussen de middag gaat het ook slecht met slapen. Nu net 3 kwartier geslapen, maar hij hoest zich wakker en gaat dan staan en zingen enzo. Ik leg hem wel weer neer, maar dat helpt niet. Ik ben benieuwd hoe het de komende week gaat. Hoe komt Joel nu aan z’n rust vraag ik me af. En als het nog een paar nachten zo doorgaat, kun je ons met kerst opvegen. Hopelijk gaat het vannacht beter. Moest het ff kwijt hoor! Ik geef trouwens bisolvon. Ik probeer dat althans, want hij vindt het smerig spul. En 's middags een sinasprilletje en voor de nacht een zetpil 240 mg. Ook nog iets van homeopatische druppels. Maar niks lijkt te helpen helaas.
Groetjes, Mariëlle en Joël

Hoi,

wat voor homeopatische druppels gebruik jij eigenlijk.?

groetjes angelique

ik ken het hoor ik heb nu al iets meer dan een week dat ze s` nachts wakker zijn
En ik ben na vanacht op te vegen hoor
Nog 1 dag morgen heeft Ed vakantie
En tip heb ik niet voor je maar het is zo zielig voorde kindjes

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

marielle

de bisolvon en die druppels mag je nooit te samen gebruiken heeft de apotheek gezegd gaat elkaars werking tegen

Afgelopen nacht ongeveer 4x een uur geslapen. Joel heeft heel de nacht gehoest en gejammerd. Ik kan er niet van slapen en lig sowieso al niet zo vast te slapen omdat ik alleen thuis ben. Vanmorgen met Joel naar de huisarts geweest. Hij krijgt er niks voor het lijkt gewoon een virus te zijn. De huisarts zei zelfs dat ik geen hoestdrank hoef te geven. Pffff! Akelig vind ik het hoor om niets te doen. Ik verzin natuurlijk wel van alles. Bed wat omhoog, ui onder bed, luuf op z’n borstje en druppeltjes. Tussen de middag ben ik zelf ook op bed gegaan. 12.00 uur. Na een half uur weer naar Joel toe en daarna tot 13.45 allebei geslapen. Lekker hoor!
Helaas was het vanavond net na het avondeten weer raak. ‘Alles’ weer uitgespuugd! Dus de wasmachine draait weer en ik zit even hier weer m’n verhaal te doen. Zo de was ophangen en de volgende erin en dan lekker weer m’n bed in. (eigenlijk vind ik dat helemaal niet lekker, ben een avondmens, maar ja…) Ik hoop toch zo dat het met de kerst een stuk beter met Joel zal gaan…

Heleen, lekker genieten dat je man thuis is hoor! Ga maar heerlijk bijslapen.

Nu ook koorts en veel huilen. Niks aan hoor een ziek kind te hebben. Ik ben moe en kom tot niks. Joel wil bijna niks eten en drinken. Wat geven jullie je kids als ze ziek zijn. Melkprodukten slaan we hier even over omdat hij daarvan moet spugen.

wat vervelent ze zo voor de kerst dagen.
meestal geef ik geen melk want daar krijgen ze alleen maar meer slijm van, met als gevolg meer hoesten of braken. (vervang het anders even een paar dagen voor thee)
zo te lezen heb je echt al van alles geprobeert.
misschien nog een ideetje geef hem appelsap, meestal raken ze daarvan aan de dunne, maar aan de andere kant, zo gaan de bacterieen wel sneller het lichaam uit.

Sterkte ermee.

Groetjes Marianne mama vanRuben