Gaan staan

Goedemorgen dames,

Even een vraagje. Morgan trok zich al heel snel op vanuit zit naar stand aan je handen. Met 8 weken deed ze dit al. Van de fysio en de manueel therapeut mocht ze dat nog niet en de oorzaak was waarschijnlijk continue speirspanning in de benen door de Kiss. Inmiddels is ze daar voor uitbehandeld en zijn we twee maanden verder. Maar nu gaat ze het weer doen. Hoort het nu wel bij de ontwikkeling of moet ik het weer af gaan remmen??? Het is wel een heel vloeiende beweging, vorige keer was het meer pinnokio achtig zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoort nu als het goed is wel bij de ontwikkeling. Onze oudste heeft geen KISS gehad en trok zich ook al bij 8 weken ofzo op aan onze handen. Verder nooit ergens last of problemen mee gehad. Dus op de leeftijd waarop Morgan nu is, zou ik me geen zorgen maken als ze zich optrekt. Zeker als het om een mooie vloeiende beweging gaat.

Groetekes, Sje

Mooi dan hebben we weer wat erbij om mee te gaan fitnessen

Groetjes,

Michèle

Straks krijg je letterlijk sprongetjes met Morgan in plaats van alleen de sprongetjes in het oei-ik-groei-boek.

Groetekes, Sje

Hou maar op zo vrolijk als ze gisteravond weer was zo sjaggo is ze nu weer. Echt ik moet niet meer in me boek kijken maar alleen nog maar op jou afgaan geloof ik. Alleen pappa is goed nu en verder is het huilen huilen huilen. Dikke tranen en alles nat. Je kent het wel. Als ik haar pak is het ook niet goed, ja even en dan snuf snuf snuf en gaan we weer. Maar ze krijgt zo lekker een fles (gelukkig is dat altijd goed) en dan gaan we lekker naar buiten toe. Het is koud maar wel mooi weer.

Groetjes,

Michèle

Nou, overduidelijke sprong lijkt me hoor!
Sterkte met de kleine pittige tante!

Groetekes, Sje

Hou maar op, Ze zit er inderdaad midden in. Net met wandelen (uitwaaien op het havenhoofd) niks aan de hand, thuis echt keihard schreeuwen dat ze eten wilde. De hele buurt weet het (eten is niet aan te slepen nu ook. Ze eet als een bouwvakker en het liefts alle flessen in een keer lijkt het wel) en in de box is het weer brullen. Ja bij je zitten is goed en anders niet. En ze slaapt veel op het moment.

Groetjes,

Michèle

Nog even doorbijten en dan is het donderwolkje boven haar hoofdje weer weg!

Groetekes, Sje

Ik weet het. Ik heb wel gemerkt dat ze moeier is dan normaal, weet niet of dat de kou is of het sprongetje of beide. We hebben haar vanmiddag om half 5 naar bed gebracht en ze sliep meteen (ook een reden waarom ze brult, ze lijkt doodop af en toe). Ze slaapt meestal rond 5 uur nog even, maar dan is het een uurtje., Nu heb ik haar na 2 uur echt even wakker gemaakt om in bad te gaan en te eten. Ze ligt nu ook alweer te slapen. Wat ik zeg niet wakker te houden bijna nu.

Groetjes,

Michèle