Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?

Nog plannen voor het weekend dames?
Ik heb morgen rond 10 uur een workshop zelf zeep maken! Ben benieuwd! Oohhh en daarna lekker lunchen bij vriendin en zwemmen! Zondag nog helemaal open, oohh ja en vanavond vroeg naar bed, ik ben kapot!

Wij gaan morgenavond met de hele familie uit eten omdat mijn ouders willen vieren dat ze 50 jaar bij elkaar zijn (niet 50 jaar getrouwd want dat is pas over 6 jaar).

Groetekes, Sje

Hoi hoi,

ik ga morgen met mijn zus en moeder naar een stoffenmarkt om stof uit te zoeken om jurkjes/rokjes te maken voor onze kids (gaat mijn moeder ons leren, die coupeuse). Zondag gaan we met schoonpa Chinezen (lopend buffet)!

Grtz Von

mijn moeder komt hier morgen een nachtje slapen
verder nog niet echt plannen
misschien even het centrum in hier zie wel

Ik ga even de stad in. Pappa klaagde dat de spijkerbroeken die hij gekocht had hem niet paste. Mij wel want het zijn damesmodellen, dus nu heb ik twee nieuwe broeken en pappa morgen pas

Zondag gaan we morgan naar oma brengen en verder een beetje luieren.

Groetjes,

Michèle

Morgenmiddag met de buren naar de pannekoekenboerderij. Morgenavond komen er vrienden langs. Zondag naar mijn oma die in het ziekenhuis ligt vanwege haar heup die ze gebroken heeft. S’middags na Tim zijn slaap naar mijn ouders. Het is daar kermis, dus daar gaan we heen. Daarna bij mijn ouders gourmetten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

quote:
Ik ga even de stad in. Pappa klaagde dat de spijkerbroeken die hij gekocht had hem niet paste. Mij wel want het zijn damesmodellen, dus nu heb ik twee nieuwe broeken en pappa morgen pas

Groetjes,

Michèle

Dus als ik het goedbegrijp heeft hij twee broeken voor zichzelf gekocht die eigenlijk niet voor mannen bedoeld zijn???

Owja ik weet nog niet wat ik ga doen zat eraan te denken mijn schuur op te ruimen, aangezien er nog jaren van stof en spinnen en beestje van de vorige bewoners rondhangen bah, zit er wel tegenop dus misschien doe ik het ook gewoon niet tegen de winter moet ik toch wel ondertussen aan de beurt zijn voor een appartementje ^^ nog steeds hopende…

veel met dim knuffelen afcourse ^^ ben druk bezig met aanmoedigen voor het kruipen, hij zit al op handen en knieën en wiebelt dan van voor naar achteren alsof dat als hij maar genoeg heen en weer wipt hij vanzelf wel voorruit gaat :S of hij is zijn evenwicht aan het testen en ik er maar voorzitten met mijn armen wijd van kom dan!!! je kunt het !!! maar niet dus he lijkt me geweldig als hij zo in je armen kruipt voor een knuffel

Ik denk nog even bij mijn broer en schoonzusje langs om me boek te ruilen, heb eclipse uit nu is ehm ehhh tja ehh de vierde deel aan de beurt ^^, me schoonzusje heeft de hele twilight saga.

Natuurlijk veel leerwerk volgende week eerste tentamen en aangezien het bijna de 21ste is wou ik van t weekend mijn beeldjes gaan vervangen voor kaarsjes ^^. Het is echt een ruimte en een verjaardag als meisje probleem hier. Krijg heelvaak kaarsen en beeldjes maar waar moet je al die rommel kwijt? plus het geval dat ik van ruimte en overzicht houdt, wordt ik zelf rustig van en het is makkelijker schoon te houden, op elke cm ruimte hoeft van mij niet perse een beeldje of kast ed te staan en op elke cm muur hoeft van mij niet iets te hangen. Doordat ik redelijk klein woon staat eral meer in mijn woonkamer dan dat mij tevreden houd en ik erger me dus kapot , dus had ik besloten de accesoires te splitsen, de ene helft dus voor de herfst/winter en de andere voor de lente/zomer.

Voor de rest ik zie wel ^^ wou misschien nog kijken naar een traphekje, want als ik dim zo blijf aanmoedigen en ik laat de deur naar de gang een keer openstaan, ik wil er niet aan denken eigenlijk

quote:
quote:

Groetjes,

Michèle

Dus als ik het goedbegrijp heeft hij twee broeken voor zichzelf gekocht die eigenlijk niet voor mannen bedoeld zijn???

Yep, ze hingen wek bij de heren dus wel de fout van de winkel, maar hij let daar niet op. Pakt de maat die hij hebben moet en rekent af. Hij heeft altijd dezelfde broeken dus passen doet ie niet. Ik zag het meteen toen hij ze paste. De stof en het model waren anders en toen ik ze aandeed zaten ze als gegoten. Alleen zijn ze te lang, maar das een kwestie van omslaan.

Groetjes,

Michèle

Ow maar dat is wel lekker makkelijk :open_mouth: ideale vent heb jij

Ik heb wel eens met jongens/jonge mannen in de winkel gestaan die echt moeilijk kunnen doen over broeken, ik heb ooit een graatmager en lang vriendje gehad, of de lengtemaat of de breedtemaat klopte niet, heb me kapot geergerd ^^

Oh nee mijne is echt heel makkelijk. Behalve als we kleren kopen voor Morgan dan moet alles helemaal oke zijn en bij elkaar passen en zo. Je had hem met kerst moeten zien. Het kind hoefde gelukkig nog net niet alle jurken te passen van hem

Groetjes,

Michèle