Vanmiddag om half 2 is er een intocht van sinterklaas bij ons winkelcentrum. Joey heeft er natuurlijk nog helemaal niks aan, maar toch wil ik haha!
Maar Joey ligt al een paar weken tussen 1 uur en 3 uur in bed… Zou het erg zijn om hem voor een keertje weer twee keer naar bed te brengen? Dus half 12 tot 1 uur ongeveer, en eventueel vanmiddag rond 3 uur nog een keer? Net als ‘‘vroeger’’ dus, haha! Ben alleen zo bang dat hij dan helemaal uit zijn ritme valt… Wat zouden jullie doen? Twee keer laten slapen, of als het hem lukt zo lang wakker te blijven, pas na de intoch (half 3 ongeveer) 1 keer naar bed…?
Gaan jullie naar de intocht?
Ik zou hem 2x naar bed doen als je echt naar die intocht wil gaan. Wees er wel op voorbereid dat het erg druk zal zijn en dat die kleine jongen zoveel indrukken krijgt dat hij thuis misschien wel even overstuur is.
Tip:
- neem hem op je arm/ met wagen is het moeilijk lopen en komen al die mensen torenhoog (angstig) op hem over.
- zorg dat hij uitgerust is als je wegga. Leg hem voor die tijd lekker op bed… slaapt hij niet dan rust hij toch.
*thuis eerst even wat drinken … tot rust komen… voordat je hem op bed leg.
Hopelijk kan je er wat mee.
Dankje voor de tips, ik zal het zeker doen. Ik heb hem er vanmorgen extra om kwart over 8 uit gehaald, zodat hij rond 11 uur even naar bed kan, en inderdaat, als hij niet slaapt rust hij toch uit. Hij vind het nooit erg om in bed te liggen als hij wakker is. Ach en zijn ritme is toch al enigzins verstoord, want normaal slaapt hij tot 9 uur.
Ik ben heel benieuwd wat hij er van vind, ik zal papa zeggen dat hij op de arm moet! dat krijg ik niet voor elkaar, haha! En de drukte zal wel meevallen denk ik. We wonen heel dichtbij de stad, en daar is de grote intocht, net als in de haven waar de boot aankomt, en het station waar hij met de trein komt, allemaal op een kleine afstand van ons winkelcentrum waar wij heen gaan, dus ik denk dat het wel mee zal vallen Lekker ongeloofwaardig eigenlijk, er zijn wel 10 intochten in enschede, allemaal rond half 2, haha!
Ik ga straks even de stad in. Ondanks de verhorging is even naar buiten alleen maar goed voor der. De sint komt daar wel maar ik ga er niet specifiek voor. Ik moet een kadootje halen voor me zwager.
Zien we hem is het leud, zien we hem niet denk ik niet dat ze er erg treurig om zal zijn.
Als moet ik haar eerst nog slapend zien te krijgen. Oh wat is ze weer eigenwijs.
Groetjes,
Michèle
Hihihi grappig sannn Mijn vader werkt als toezichthouder op een speeltuin, en is er ook elk jaar sinterklaas. Grappig genoeg is hij nog nooit herkend daar, zelfs niet door ons neefje en nichtje!
Ik herinner me nog dat ik vroeger mijn eigen cadeautje nog in de zak moest doen, die op zolder stond. (ik geloofde al niet meer) en mijn zusje was achter mij aan geslopen. Ze zag de zak staan en riep helemaal blij CADEAUTJES!!! Toen zei ik maar gauw dat het niks was, en gek genoeg keek ze helemaal niet raar op toen de volgende dag diezelfde zak ineens voor de voordeur stond na een hoop geklop en gebons Fantastisch dat die kids zich zo laten neppen:D
Ha ha ha wat dat betreft kan ik niet wachten tot Morgan gelooft. Ze is er nu echt nog te klein voor dus we vieren het nog niet, maar volgend jaar gaan we voorzichtig beginnen. Ze mag dan ook mee naar me werk
Groetjes,
Michèle
Nou lekker dan… Mijn dyslectische vriend heeft zich weer eens vergist! Volgende week is er een sinterklaasfeest in ons winkelcentrum, vandaag helemaal niks
En inmiddesl valt de regen met bakken uit de lucht, dus laat die intocht in de stad maar zitten… Grrrr weer een hele dag in huis… Nou ja, vanavond maar schoentje zetten (voor de foto, haha!) en we krijgen nog vrieden op bezoek om het nederlands elftal te kijken… ook leuk
Morgan heeft kennis gemaakt met Zwarte Piet. Ze had bij de Xenos een pietenmutsje van mij gehad (als het lukt maak ik nog een foto) en ze vonden haar zo schattig. En toen kreeg ze kruitnootjes. Wel eerst aan mij gevraagd of het mocht en ze zochten ook echt dat ze alleen maar kruitnoten hadden. Morgan vond het reuze intersant. Zeker al die gekleurde pakken enne de nootjes zijn met smaak opgeten. Alleen eh ze snapte niet dat ze ze kon eten dus ik een hapje ervan genomen, ja toen was het duidelijk
Groetjes,
Michèle
Wat lief van die piet
Joey heeft ook een pietenmutsje, hij vind alleen de veer zo interesant dat hij hem maar twee tellen op houd… haha!
Enne, kruidnootjes, kan dat al dan? Ik vond het zo’n griezelig idee die harde grote dingen, dat ik schuddebuikjes (van bolletje voor op de boterham, lijken net mini pepernoten) heb gekocht, die krijgt hij vanavond in zijn schoen, met wat schuimpjes erbij en een manderijntje
Oh nee hoor ging prima. Ze beet er netjes tukjes af en zo heeft ze er 5 opgegeten.
Enne morgan in vandaag niet in de mutsmood
Groetjes,
Michèle
Hier kwam sinterklaas afgelopen zaterdag ook aan, maar wij zijn niet geweest. Vind het ontzettend leuk om er heen te gaan met hem, maar nu krijgt hij er toch nog niks van mee. Wij hebben dus nog even overgeslagen.
Straks gaan we wel sinterklaas vieren met hem. Daar begrijpt hij ook nog niks van, maar dat vieren we altijd ieder jaar.
Groetjes,
Sandra
quote:
Enne, kruidnootjes, kan dat al dan?
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/AHnVp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbdf.lilypie.com/Iwlmp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” /></a>
Die smult Jurian al voor dat sint in het land was… leuk joh lekker laten smikkelen. Hij krijgt er dan 5 in een bakje en stopt ze netjes om beurten in zijn mond. Hij bijt of sabbelt erop … dan worden ze nog zacht ook.