Gaaaap

Jee zeg, die nachten gaan me inmiddels best erg opbreken
Elke nacht slaap ik eerst 2 à 3 uurtjes, dan komt Kaya voor haar voeding en daarna kan ik nog 2 à 3 uurtjes slapen.
Elke nacht hooguit 4 à 5 uur (maar wel in 2 delen)
En de laatste paar dagen komt het eigenlijk neer op 4 uurtjes steeds.
ZUCHT
Ik heb het er graag voor over en tuurlijk wist ik dit van tevoren, maar het is gewoon vervelend omdat ik natuurlijk ook Stephan en Vivien heb.
's Ochtends als Steef naar school was (heeft nu vakantie natuurlijk) kon ik ook niet nog even terug in mijn bed omdat Kaya eigenlijk elke ochtend klaarwakker is of onrustig.
Dan lig je je alleen maar te frustreren in bed omdat je dolgraag wil slapen en het niet kan.

Nou ja, genoeg gezeurd weer
Ik vind het alleen zo jammer omdat ik me er inmiddels niet gezelliger op voel worden

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 25 Dec 2005 12:21:56

Bieb, er komt weer eens een tijd dat je wel weer van je slaap kan genieten, maar tot die tijd nog even volhouden.

Voor je het weet is het zo ver en slaapt ze s’nachts door, en dan schrik je s’morgens wakker.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Ja, ik weet het, dat is ook wel zo.
Maar tot die tijd zit ik er mooi mee
En met soms 5 kinderen waarvan 1 hongaarse, een kleuter en een pasgeboren baby valt het niet altijd mee.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 25 Dec 2005 16:27:18

5 kids?
Dan heb je zeker de handen vol!
En ik maar denken dat kaya je 2de kindje was.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

quote:
En ik maar denken dat kaya je 2de kindje was.

Hahaha, dat is ook zo hoor, Kaya is inderdaad mijn tweede kindje

Maar Peter heeft een tweeling (j/m) van 10 jaar uit een eerdere relatie.
Die zijn hier 2x per week ongeveer.
En we hebben op dit moment ons gastkind (meisje, ook 10 jaar) uit een kindertehuis uit Hongarije te logeren.
Zij komt 2x per jaar een paar weken hier voor vakantie (via een organisatie)
Dus dat is dan 3 plus Stephan en Kaya is totaal 5 kids
Best heftig dan als je “kapot” bent van moeheid…

Gewijzigd door - Bieb op 25 Dec 2005 20:56:23

kan me voorstellen hoe je je voelt hoor, ik voel me ook zo
Milan komt elke nacht bij ons liggen, en dat breekt zo op, want ik doe geen oog dicht, en als ik hem terug wil leggen schreeuwt ie alles bij elkaar, dus ik doe het dan niet omdat Demi dan wakker word…
En heel eerlijk gezegd ben ik vaak té moe om die strijd te voeren snachts…
Vanavond wilde demi bij oma logeren, dus we moeten vannacht de strijd maar eens aan vrees ik

Sterkte het komt goed ooit!

Groetjes Nathalie & Co

Ook ik herken het. Jessin komt nog steeds zo rond 1.30 a 2.00u weer en aangezien ik dan super van de wereld ben nog, haal ik m uit bed ( geen idee hoe ook ), leg m aan en slaap verder. Vanaf een uur of 6 sukkelt ie even ( merk ik vaag zo ver weg ben ik dan nog ) en daarna slaapt ie tot 7.30u als ik werken moet en als ik vrij ben tot 9.00u.
Ik heb het laatst erover gehad op het cb en kreeg het advies om hem maar vanaf 23.00u niks meer te geven aangezien hij dat goed zou moeten kunnen eigenlijk. Hij slaapt erg veel beneden dus het kan ook zijn dat hij niet goed gewend is aan zijn eigen bedje ( alleen slapen ). Dit was echter een advies van ze, maar als ik er niets in zag moest ik het zeker niet doen. Nu ben ik dus een paar keer beter wakker geworden bij die nachtvoeding en hij drinkt dat echt heel veel nog. Dus zie het niet meteen zitten om deze voeding over te slaan. We laten hem nu in ieder geval de hele dag in eigen bedje slapen en dat gaat goed na 10 min brullen. Als het helemaal goed is, kijk ik wel weer verder over wat te doen met die nachtvoeding.
Hihihihi verder nog gehad over het niet willen van de fles. Tja je blijkt dus enkele extreme flesweigeraars te hebben. Ik had volgens hun alles en meer al geprobeerd. Dus dan maar met papjes, hapjes ed opvangen als ik er eens niet ben ( gaat tot nu toe goed ). Hun hadden verder geen tips meer in ieder geval.

Maar lievie ik begrijp hoe je je voelt ( gesloopt ) en ook al heb je er nu niks aan nog, maar het wordt beter.

ja en hier nog eentje die weet wat je bedoeld! ons larsje vindt het tegenwoordig ook niet nodig om s nachts te slapen! pfff en s morgens is stefke weer vroeg daar! hier breekt het ook echt op en troost je bieb ben de laatste tijd naar het schijnt dus ook niet zo gezellig
heel veel succes ermee! is misschien al een kleine troost nu je weet dat we s nachts met een deel “lekker” wakker zijn!

liefs jessica, &

dat breekt idd dan op he,voorla nu ze vakantie hebben en ja je heb er nu 5 pffffff

hoop dat je het volhoud bieb sterkte

Bianca,Dylan & Kaitlyn