Hoi hoi, vandaag even bij de HA geweest voor mezelf, want ik zit er goed doorheen, ik heb medicijnen gekregen om me te kalmeren en morgen belt het GGZ me om een afspraak te maken om met een therapeut te praten… de HA denkt namelijk aan een post partum depressie en wil er zo vroeg mogelijk bij zijn… mijn man heeft er gelukkig veel over gelezen en heeft er ook veel begrip voor… gelukkig is hij ook hele dagen thuis en kan me veel helpen en zo kan ik er ook eens tussenuit als dat nodig is… als hij er niet is zorg ik dat mijn moeder bij me is, ik ben namelijk nu nog een beetje bang om alleen te zijn met de kids… zal ook wel weer over gaan… mijn moeder begrijpt me ook heel goed en luistert gelukkig ook goed naar mijn gevoelens en verhalen, zij heeft namelijk zelf een depressie gehad toen ik erg ziek werd 6 jaar terug… een geluk bij een ongeluk dus…
Verder zijn we vandaag weer bij de manueel therapeut geweest en ik merk al dat Lisa nu wat rustiger wordt, vooral bij het slapen gaan. Ze slaat haar tut er nog wel eens uit vanwege de onrustigheid, maar het krijsen is zo goed als weg bij het in slaap komen… tot nu toe… ze heeft ons ook geleerd om de spiertjes zelf te masseren tijdens het boertje laten en dit vindt ze ook wel fijn… mama voelt zich nu dus ook iets beter, maar gaat wel praten met die therapeut… als de kiss verholpen is en we hebben weer een blije baby krijgt Carola (de manueel therapeute) de grootste bos bloemen en de allerdikste knuffel ooit van me!!! we hebben verder een hangmat gekocht voor in de box op aanraden van de manueel therapeute, die schijnt te helpen bij het ontspannen… we gaan hem straks uitproberen, ben benieuwd!!
Ik hou jullie op de hoogte, want dit forum (dus jullie) helpt me ook heel erg!!
Grtz Von