Frustrerend

Senna zit nu in zo’n periode dat ze van alles wil, maar eigenlijk nog niets kan.
Rollen gaat d’r prima af, maar nu wil ze graag kruipen en dat lukt d’r alleen nog maar achter uit. Grote krijsbuien omdat ze niet gedaan krijgt wat ze wil…
Aaarrggh lijkt mij al frusterend, wat moet het dan voor haar zijn.
Hoop dat ze het snel door gaat krijgen.

Groet Vanessa mama van Senna.

Het is inderdaad ook frustrerend, voor jou en haar. Want jij weet wat ze wil, maar het lukt niet. Het is inderdaad iets waar ze door heen moet.

Ik heb nu vaak nog met Jonathan, hij praat niet veel, dus ik begrijp 'm niet altijd en daar kan hij zo boos om worden.

Maar het komt allemaal wel goed.

ja erg is dat he, maar gewoon aan laten modderen , ze moet het zichzelf aanleren en daar kan je niet bij helpen
wees blij dat het er nog niet lukt hihihi want dan gaat het opvoeden beginnen hoor pfffffffff overal kunnen ze dan komen hahaha
ik ben dan altijd net een stofzuiger , ga helemaal met me snuffert over de grond of er niks ligt wat ingeslikt kan worden , en ze zien alles , de kleinste prullen!!

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 6 mnd

nou britt is nu 10 maand en ze gaat nog steeds achter uit hoop voor jou dat senna het wel iers sneller gaat doen haha nou sterkte met de kleine senna

aisha is 12 weken maar wil ook erg graga rollen
ze rolt nu (als ze bij ons op de buik ligt) van buik naar rug. soms wil het niet zo snel lukken en word ze ook ‘boos’, maar wanneer het wel lukt lacht ze
als ze in de box op de buik ligt wil ze ook draaien maar dat wil dan nog niet lukken…nou dat vind ze dus niet leuk
het is toch een meid die veel wil en snel lijkt te zijn met dingen. we zullen zien hoe dit zich verder ontwikkeld

tessa

Jeske kon op haar zij rollen. Nu doet ze dat niet meer… Maar dat komt wel weer. Arme meid heeft een kleine roltrauma…
Ze was een keer doorgerolt naar haar buik en daar was ze zo van geschrokken dat ze nu al een week niet meer gedraaid heeft. Ze was ineens zo paniekerig aan het huilen, dus ik kijken… Ik heb haar zeker een half uur moeten troosten voordat ze een beetje tot bedaren kwam… Ik zag haar vandaag in de box alweer voorzichtig op de zij draaien, dus het komt wel goed…