Fruithapje

Hoiii

Ik ben nu 2 weken met fruithapje bezig maar Milan moet het niet…
Ik heb een paar dagen achter elkaar dezelfde smaak genomen.
Maar hij spuugt alles weer uit…
Hij heeft wel behoefte om wat anders te eten want elke keer als ik wat in mijn mond stop (en dat is vrij vaak op een dag hahaha) volgt hij alles…

Iemand een tip hoe dat ik het er wel in krijg?
Dwingen heeft ook geen zin want hij spuugt het toch weer uit.
Misschien even een paar dagen niks en dan volgende week weer eens proberen of gewoon volhouden…

Gr

Heb je ook een andere smaak geprobeerd?
Vergeet niet dat de melk altijd warm is en de fruithap koud is. Je zou hem ook wat kunnen verwarmen, en als het dan wel lukt steeds iets kouder laten. En anders zou je eerst groente kunnen proberen.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Beetje rijstebloempap met opvolgmelk???
Warm, geen vreemde smaak, maar wel vaster voedsel.

Succes!

[img]http://newtickers.bump-and-beyond.com/10/1056/105642.png">

Hoi,

Ik weet niet hoe oud je kindje is, maar je kan ook een stukje banaan in zijn handje geven en hem dan zelf wat laten aanmodderen.
Milan kan het er dan zelf afhappen.
Je bent 2 weken bezig schrijf je, dus denk eigenlijk dat ie zo rond de 4 1/2 maand is?
Nou ja, je kan het proberen en anders zo als mijn voorganger schrijft het fruithapje een klein beetje verwarmen.
Misschien vindt Milan het zo wat te koud.
Houd je ons op de hoogte!

Groetjes Lisan

Hoiii

Milan is bijna 6 maanden…
Wij hebben gewacht tot 6 maanden ivm allergie en moeilijke ontlasting voor de moeilijke ontlasting heeft hij ook de omneovoeding!!!
Daarom durf ik hem geen banaan te geven ben bang dat hij weer verstopt raakt!
En dat heb ik 1 keer meegemaakt nou geloof me dat wil je niet nog een keer!!
Ik heb hem gisterocht appel-sinaasappel gegeven en hij moest het weer niet dus toen heb ik het gisteravond nog een keer geprobeerd toen wij ook zaten te eten en ja hoooooorrrrr toen heeft meneer een paar happies genomen!
Dus ben benieuwd.

Gr

Hoiiii

Ik heb vanavond weer fruithapje gedaan en ik denk dat meneer de smaak van vorige week niet aanstond deze is veeeelll lekkerder…

Wel hopen dat het bij jullie helpt.
Heeft hij echt moeite met slikken en het happen gaat dat wel of ook niet?

Gr

Gewijzigd door - carool1981 op 06 Jan 2010 21:13:01

Hoi,

Fijn dat het nu wel goed lijkt te gaan met fruithapje!
Kwestie van even wennen dus.

groetjes lisan

Hallo Carool,

Je geeft sinaasappel terwijl je kindje allergie gevoelig is? Vaak raden ze dat af…

Ik denk dat je het beste de richtlijnen kan volgen en eerst 'zacht’fruit geven. Het is natuurlijk nieuw voor je kindje, dus gewoon een paar keer per dag een hapje aanbieden dan went hij er vanzelf aan… (Soms helpt een liga erdoor, voor de smaak).

Succes!

Gewijzigd door - Leukje op 14 Jan 2010 23:48:53

Hier was het verschil tussen een potje fruit en vers fruit heeeel groot! Een potje hoeft ze echt niet terwijl ze van vers smult!!!

O is dat zo, ik wist dat niet van de sinaasappel!!!
Voorzichtig mee wezen dus…
Maar hij smult er nu van weet je wat het bizarre is als ik het eerst e hapje op mijn vinger doet moet hij het wel en daarna gewoon met het lepeltje