Fruit vliegjes

grrrrrrrrrrrrrrrrrrr lag dus een pruim die niet goed was,ff niet opgelet en nu heb ik van die rot fruit vliegkes binnen

heb al bordjes op gehangen naar de achter deur met uit gang maar nee hoor

hoe krijg je die vliegjes uit je huis
iemand een tip,want vind niet echt fris namelijk

Fruitvliegjes

Een bakje met water en een klein beetje azijn neerzetten en de vliegjes zijn er snel vandoor.

(Tevens een tip voor de keuken) Om fruitvliegjes uit de keuken te houden…of van je terras. Een sinaasappel doorsnijden en kruidnagelen er in steken. Na een dag, de andere helft neerlegen en weer hetzelfde doen. Weg vliegjes!

Groetjes Nathalie & Co

thanxxxxxxxxx,zet ik vanavond op de tafel ff bakkie azijn met water

Goeie tip, ga ik onthouden

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

hahaha die bordjes naar de uitgang!!

groetjes Kim, mama van

en

hahhahaha je lach me niet uit toch he hahhahaha

bakkie azijn heb geholpen denk ik,zie er geen 1 meer gelukkig

Gelukkig

Of ze konden opeens toch bordjes lezen

Groetjes Nathalie & Co

volgens mij waren het blinde vliegjes hoor nathalie… ik denk dat ze ze weggejaagd heeft met keiharde K3 muziek!heheheh ga je meemeemee varen op de zeezeezee, en toen een rubberbootje in de azijn heeft gezet…

groetjes Kim, mama van

en

WhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaHAHAHAHA mutsjes…
Wel tof dat ze weg zijn.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Oh dat is het vast Kim, jammer dat ze dat niet eerlijk verteld he

Groetjes Nathalie & Co

Ik heb er ook onwijs veel last van waar ze vandaan komen, geeeeeen idee, maar grrrrrrrr ik blijf meppen!

Tries

gaat lekker hier he,lekker stel weer bij elkaar…

fruitvliegjes komen uit t fruit blegh! Ze leggen hun eitjes in de schil en zo komen ze dus daar… brrrrrrrrr…

Het valt me trouwens mee dit jaar qua vliegen, wij wonen aan t water dus meestal heel veel vliegen maar dit jaar gelukkig niet

groetjes, Els

fruitvliegjes hebben wij nog niet gehad maar van gewone vliegen hebben we er genoeg bleh!!

en wat een verhaal eignelijk he? dat ze de eitjes in het schilletje leggen, bah bah bah ik word er een beetje misselijk van in mijn buik… whahahaha
moet er maar niet teveel ovr nadenken

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

hahaha ja als vegetarier is dus een appeltje uit de hand eten geen goed plan hahahahahah!!!

nee dat lijk me niet lekker jakkie darrie zeg hahhahahahah

Ah bah dat klinkt idd goor, zo had ik het nog niet bekeken

Groetjes Nathalie & Co

whahahhahaha wat een vieze gedachtes hierro. hihihihi geen vego die nu nog fruit eet.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

hahahahahaha kom een dag niet op de forum en wat een verhalen!! maar wel inderdaad goeie tip van die azijn en appelsienen helpt dit trouwens ook bij gewone vliegen want daar heb ik het huis vol van bah bah heel de zetel en gordijnen hangt vol vliegestrontjes heb alles ecru dus valt het ook nog verschrikkelijk op bah bah

liefs jessica

Hee bianca, wat stond er op die bordjes, toevallig ons adres?? Verd… nu heb ik ze opeens }
Maar de azijn doet z’n werk

Groetjes Nathalie & Co