Fruit in stukjes

Danique heeft tot nu toe ook nog maar 5 tandjes, en ik durf appel ook nog niet aan. Ze krijgt hier kiwi, banaan, sinaasappel, aardbeitjes (als ze te betalen zijn…) en peer. Meestal 2 stuks fruit op een dag, maar soms vallen haar slaapjes zo gek dat we maar aan 1 x toe komen. Komt ook niet zo precies denk ik… Tuurlijk is het beter om 2 stuks fruit per dag te nemen, maar zelf slaan we ook wel eens een dagje over toch?

O, bij Seth ligt het ook aan zijn slaapje, of hij veel of weinig fruit eet.
En soms komt het zo rot uit, dat hij helemaal geen fruit eet, en dan geef ik hem weleens een paar lepeltjes als toetje.
Het komt daar echt niet op aan hoor!!
Enne… Seth heeft 2 tandjes, hij eet ook geen appel
Liefs, Anne

Deze mama gaat morgen naar de markt en daar ga ik lekker vers fruit halen: mandarijnen, appels, aardbeien (als ze er nog zijn) en kiwi. En de Frutapura is OP nu, dus die krijgt ze niet meer! Het is klaar met het slobberen van Eef!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Goed zo Rainbow.

Helemaal gelijk hoor, als ze het op de creche ook eet dan moet ze het gewoon thuis ook gaan eten. Wat je ook nog zou kunnen doen als ze alweer een aantal dagen geen fruit op heeft. Sinasappel uitpersen en dat geven aangelengd met water. Tim eet zijn fruit goed, maar krijgt het ook af en toe. Hij vind het echt heerlijk.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers