Wat gebruik je om dit in te vriezen. Ik heb nu bakjes van de xenos die zijn even groot als een klein potje fruit/groente in de winkel. Maar binnenkort zal Muriel toch meer gaan eten. Ik zit er aan te denken om de avent bewaar potjes voorraad bekers te kopen maar vind ze nogal prijzig en ben eigenlijk op zoek naar een goedkopere oplossing. Ze zal straks gewoon met de pot mee eten en dan hoef ik niet meer in te vriezen en zit ik met al die bakjes. Heb inmiddels ook al 8 dingen om blokjes in te vriezen die ik nooit meer zal gebruiken. Gelukkig waren die niet zo duur En heb al 16 bakjes van de xenos. Die hebben alleen niet een maat groter helaas.
Fruit/groente invriezen
murielisblij
Iemand (sorry, ik weet niet meer wie) gaf als tip om plastic witte bekertjes te gebruiken om in te vriezen en als het eenmaal bevroren is, kun je het in een grotere bak doen (ook in de diepvries). Je kan dan ook zelf je porties bepalen/afwegen.
pranger7
Ik doe alles in boterhamzakjes en dan in een diepvrieszak Je kunt het vrij plat maken en dan is het als je het nodig bent is het ook zo ontdooit. Zo spaar je een hoop bakjes/ruimte en kosten uit.

murielisblij
Wauw wat een gouden tip die plastic witte bekertjes. Ga gelijk straks naar de Action en een rol inslaan.
mamavancolin
ik kreeg ook een tip om van die huzarensalade bajes te gebruiken, alleen lust ik dat niet… Of ik haal ze bij de aldi en gooi het eten weg.
22-12-2009 colin geboren