Fruit eten


#21

Hier zou ik ook echt heel erg boos over zijn. Goed dat je de juf hierop aangesproken hebt, want dit kan toch niet. Je zoontje zou er idd nog trauma’s aan overhouden. Tim heeft 9 van de 10 keer zijn fruit op. Als hij niet alles op heeft, dan krijgt hij het in zijn bakje weer mee naar huis. Zo kun je als ouders zien of je kind alles op heeft of niet. Ze krijgen geloof ik een kwartiertje ofzo en daarna moet iedereen stoppen met eten. Wat niet op is dat is dan gewoon jammer.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#22

Hoi Dames,

Even een update,

Het gaat een stuk beter nu!
Hij komt elke dag trots thuis omdat hij “al” zijn fruit heeft opgegeten en dus van de Juf een sticker heeft gehad.

Hij eet dus nog steeds wel alle verschillende soorten fruit mee maar hoeft maar 2 hapjes op te eten en krijgt dan een sticker. Perfect!

Thuis heb ik het er ook nog even met hem over gehad. Dat hij van mama niet zoveel hapjes hoeft te doen van het fruit op school. dat ik en de juf al heeeeeel trots zijn als hij 2 hapjes helemaal op eet. En dat als hij weer wat groter gegroeid is hij weer wat meer hapjes gaat doen maar nu nog even niet. Dat vond hij een goed idee.

Alleen kwam hij vd week thuis en vertelde dat hij al zijn fruit op had maar dat de juf vergeten was een sticker te plakken!
Dus had de juf aan het eind vd dag gezegd dat hij er dan morgen 2 mocht plakken…euhm wat? het gaat er toch juist om dat je op DAT moment beloont?? hoezo kun je dat vergeten dan? vond ik wel een beetje jammer eigenlijk. maar goed.

Groetjes,
ILoveMyBoy


#23

Fijn dat het beter gaat, goed opgelost zo

Maar…als juf kun je soms ook iets vergeten doordat er bijv. op het laatste moment een kind in zijn broek plast etc…dus probeer dat los te laten. Kijk naar wat er nu goed gaat en dat is dat hij proeft van al het fruit en er een stuk meer ontspannen mee om kan gaan!


#24

Na het lezen en reageren op je andere topic moest ik deze natuurlijk ook even lezen, mijn mond valt echt open van verbazing, het is dat je dit punt inmiddels goed hebt weten op te lossen dus dan maak ik er maar niet zoveel woorden aan vuil maar dit is te bizar voor woorden!!! Stoer dat je dit meteen hebt besproken, dat gesprek met de directeur over de verschillende voorvallen gaat je ook zeker lukken!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers