hoi allemaal,
gister belde de wijkverpleegkundige nog even hoe t met tara ging. wat blijkt nu gaf ik als nog de verkeerde voeding. ik gaf friso hypoallergeen, maar moest dus friso hypoallergeen intensief zijn. wat voelde ik me dom zeg. die hypoallergeen is preventief en die moest ik dus niet hebben. dus ik gister gelijk alle drogisten en apotheek langs. nergens friso hypoallergeen intensief. dus vanmorgen een ander dorp bezocht en echt nergens die voeding. of op of niet in t assortiment. nu konden ze dit wel bestellen, maar dat duurde weer een of twee dagen. en wil voor dat ik maandag naar de kinderarts ga toch wel even die voeding gegeven hebben. dus heb nu nutrilon pepti gekocht. deze is ook voor kindjes met koemelkallergie. kan dit kwaad? is wel een ander merk.weet niet of ik dit nu wel kan geven? toch vraag ik me nog steeds af of t wel koemelkallergie is, maar volgens de wijkverpleegkundige kan ik dit beter wel uitproberen, want de kinderarts zal dit ook gaan adviseren. gisteravond heeft ze van half zeven tot tien liggen mopperen en huilen. zag ze zichtbaar slikken en 2 uur na de voeding kreeg ze de hik. toen heeft ze gelukkig wel van half elf tot half 5 geslapen, want ze was natuurlijk doodop en na de voeding van half vijf geslapen tot 9. nu ligt ze ook weer heerlijk te slapen.ik ga denk ik wel gewoon naar de kinderarts, want t gaat wel iets beter, maar de ene dag gaat heel goed en de andere dag is t weer drama. soms twijfel ik of ik wel moet gaan, omdat t soms wel goed gaat. straks zit ik bij de kinderarts en denkt de arts ook wat doe je hier. ze kunnen wel eens een dag van slag zijn. maar omdat ik haar gister dus wel zichtbaar zag slikken en ze nog steeds gaat mopperen als ik haar plat leg, denk ik toch aan verborgen reflux.
groetjes jolanda