De laatste fles van vandaag nu met Friso comfort gedaan. Ik vind het wel lastig dat je als je hebt geschud niet goed kunt zien hoeveel voeding er in totaal in zit. Ik krijg heel veel schuim en net als bij gewone opgeklopte melk kun je niet zien hoeveel je nu eigenlijk hebt. Hoe doen jullie dat en krijgen jullie geen klontjes?
Ik heb nu eerst water in de fles gedaan (140ml) en dan in de magnetron en tot de kook aan warm maken. Bijgevuld tot ongeveer 200ml en daarna Anna schone luier en de pyjama aan, (ook nog in badje want ze had me toch eens een volle luier!! aan alle kanten liep het eruit!!!) de fles geven, die was goed op temperatuur en dan gelijk naar bedje. Ze slaapt lekker en heeft geen last van de nieuwe voeding, zoals het er nu naar uit ziet.
Misschien kan ik het probleem zo oplossen door eerst 180ml uit te meten en een dedeelte daarvan in een kopje doen. Het overgebleven water verwarmen in de magnetron en de voeding erbij en het andere water bijvoegen. Zo weet ik wel dat er 180 ml water in zit! Maar dan het schuimen, is dat niet verkeerd? En hoe kan ik dat oplossen?
Mmmmm, eigenlijk komen er steeds mer vragen bij!!
Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.