Foutje

Er staat in mijn berichtje die ik net geplaatst heb, ik heb de site nog niet ondekt, dat moet natuurlijk zijn: ik heb de site nog maar net ondekt.
Enne ik heb mezelf Olijvje genoemd omdat ik gek ben op olijven, vandaar.
Mijn oudste is trouwens van 01-02-03 en jongste van 27-05-05.
En misschien kan iemand(trouwe bezoeker) mij uitleggen hoe ik er een foto bij kan plaatsen, ik zie bij jullie allemaal mooie schattige foto`s, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. Alvast vriendelijk bedankt.

Groetjes Olijvje

Oke, hier komt de uitleg…

1. ga naar www.mijnalbum.nl (kan natuurlijk ook een andere site zijn)
  2. maak een profiel aan, en plaats een paar fotos
  3. druk op het knopje “afbeelding toevoegen” . Die zie je bovenaan als je ene berichtje post, het is een geel plaatje.
  4. ga naar je foto op www.mijnalbum.nl, en doe dit:
    Rechtermuisknop, eigenschappen. Je ziet dan staan:
    adres: http://blablablabla.
    dat kopieer je helemaal, en zet je tussen deze dingetjes [i mg] en [/im g]

En dan kijk je op het knopje voorbeeld of je foto er goed opstaat…

Ik hoop dat je men uitleg snapt!

Groetjes, Medi, mama van Julia

bijna goed als je een foto in je tekst wil hebben dan moet je die uitleg gebruiken in je handtekening in je profiel.(zoals de foto’s van Sofie en Victor bij mijn handtekening staan)
Wil je een ticker banner, moet je even naar een van die sites gaan die de andere dames gebruiken.

Wil je een foto bij je naam zoals ik ik de baas foto heb, moet je hem uploaden in je profiel.Dus halen van je eigen pc

groetjes Kim, mama van

en

SOrry kim!

www.lilypie.com voor de banner

He hallo, wat leuk dat jullie reageren, heb net al het een en ander geprobeerd naar aanleiding van jullie uitleg, maar het geeft aan dat mijn foto te groot is. Als ik even de tijd heb dan zal ik er even rustig voor gaan zitten, wie weet lukt het me dan. In elk geval leuk dat jullie reageren).

Groetjes Olijvje

Hoi Olijvje,
Het is mij inmiddels gelukt, met behulp van de goede uitleg van Medi.
Medi Thanx

Groetjes Maaike

Yeahh!!