Fout ritme

Jessin slaapt snachts goed ( althans wil dan wel graag slapen )maar komt wel veel voor voeding. Terwijl hij overdag eigenlijk best veel wakker is, maar juist dan niet zo veel drinken wil. Hoe krijg ik het nou geregeld dat hij snachts minder voeding nodig heeft en hij en ik lekker doorslapen kunnen ? Flesjes kan ik ook nog steeds vergeten in ieder geval. Iemand een idee voor me ?

Gewijzigd door - Assie op 23 Nov 2005 09:17:39

Jee moeilijk…ik zou het zo ook niet weten eigenlijk.
Enig idee waarom hij overdag niet veel drinkt en 's nachts wel?
Kan het misschien zijn dat hij zich overdag teveel laat afleiden? ('s nachts is het natuurlijk rustiger, donkerder etc.)
Misschien kan je hem overdag op een zeer rustige plaats voeden en drinkt hij dan misschien wél meer? (ik roep ook maar wat hoor!)
Succes!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 10 Nov 2005 20:48:35

pffffffffff ja daar vraag je wat astrid,hoe laat geef je laatste voeding
en de hele dag wat is je schema,misschien gaat de hersentjes werken bij me en kom ik met een briljant idee

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Uhmm hem wat op een rustigere plaats voeden heb ik al geprobeerd, maar hij heeft gewoon niet zoveel honger als s nachts geloof ik, hahahaha wat een ventje he. Eens kijken op dit moment krijgt hij een hapje met de lunch mee,zo rond 12.00u, ongeveer om 13.30u bv, ( om 17.30u als ie wakker is ook warm hapje ) rond 19.00u bv, 23.00u bv en dan komt ie om 1.00u weer en dan weer ziets rond 3.00u nog een keer ( weet niet precies hoe laat, ben dan te duf om de tijd te onthouden ) en zoiets rond 6.00u en staan we op zo rond 7.15u en dan nog 1 voeding zowat om 9.00u. Zou wel tof wezen als die tussenpoze van 13.30u tot 19.00u snachts zou kunnen.
Stiekum hoop ik dat hij aanvoelt dat ik hier geschreven heb whahahaha zou wat zijn he

Hoi astrid.

Als ik jou schema zo lees heb je echt je handen nog vol s’nachts.
Wat je zou kunnen proberen is het volgende, dit heb ik in het bedgin met Ruben geprobeert en dat hielp na een tijdje, en die slaap s’nacht al een hele tijd door.
Maar ik zeg er wel bij je moet een hart van steen kunnen hebben op dat moment.
want makkelijk is het niet, ik vond het altijd heel zielig maar ja uiteindelijk geeft dit bij mij wel geholpen.

Als hij s’nachts begint te jengelen omdat hij honger heeft wacht dan ongeveer een kwartiertje, herhaal dit elke keer als hij honger heeft, net zo lang totdat het jou op valt dat hij wat later wakker word, dan wacht je vervolgens weer een kwartiertje en zo ga je maar door.

uiteindelijk zal hij bezeffen dat het nacht is en dat er overdag gespeelt en voldoende gedronken kan worden.

en mocht je man er s’nacht al last van hebben om dat je het toch eens wilt proberen dan doet hij zijn oorproppen maar in

suc-6
groetjes marianne