Fotoshoot

Je ziet best veel leuke aanbiedingen van mensen die een fotoshoot willen maken van jou / je kinderen of het hele gezin. Nu heb ik er normaal gesproken de centen niet voor over… maar toch… lijkt het me erg leuk. En heb ik best wat geld gekregen voor de geboorte van Levi. Tuurlijk ik kan het op zijn spaarbankje zetten (doe ik ook gedeelte) maar bij Jurian moesten we van die centen de grote dingen zoals box etc nog aanschaffen dus heeft hij het ‘mis’ gelopen. Dacht misschien wel leuk om toch eens ergens een fotoshoot te laten nemen van de kinderen…

*wie heeft dat ook gedaan? En wat vond je ervan?
*kan denk beter als Levi half jaar is? dit omdat hij nu nog zo snel verandert.

Ik heb het nooit gedaan, maar als je het wilt doen vraag bij verschillende fotograven een offerte aan en vraag of ze een portfolio hebben die je in mag kijken. Zo weet je wat voor werk ze leveren en of jij het mooi vind. Want elke fotograaf werkt toch anders. Oh ja en wel zo belangrijk ze moeten ook kinderen kunnen en willen fotograveren want dat is een hele kunst.

Groetjes,

Michèle

Ik lees even mee. Wij hadden het idee een mooie repotage te maken van mij met dikke buik en de rest van het gezin, heb er ook geen ervaring mee.

Maar leuk idee, dus!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Ja ik heb het wel gedaan in Feb toen ik in NL was, mijn neef heeft een foto studio in Herpt! Hij heeft toen prachtige fotos van ons gemaakt, en kon het zelfs nog een beetje bewerken met zijn computer aparatuur! Ik weet niet wat de prijs was; hij deed het voor mij gratis! Ik vond het super leuk, omdat ik nu eindelijk een foto heb waar al mijn 5 zussen en ouders op staan met mezelf en J, helaas stond mijn man er niet op want die was niet mee!

Ik heb wel met de gedachten gelopen. Maar je kindje veranderd zosnel. Dat je eigenlijk na een tijdje weer " moet".

Ik toverde eens in de twee a drie maanden mijn woonkamer om tot fotostudio. Hing een wit kleed of zwart op tegen de muur. Zolang onze meid niet kon draaien legde ik haar op de salontafel. Ook hierop kwam een wit of zwart kleed en dan maakte ik zelf heel veel foto’s. Ff wat andere kleertjes aan en zo heb je heel snel heel veel mooie foto’s.
Ben ook wel eens heen gegaan dat ik 2 a 3 mooie rooie of roze bloemen kocht. Dan legde ik haar op haar buik of ik zette…toen ze eenmaal een beetje kon zitten in een mandje. Bloemen erbij en dan heb je weer hele mooie foto’s.

Als ik nu door het fotoboek blader dan heb ik van heel veel maanden hele mooie fotoreportages.

Wil je wel een paar foto’s sturen. Moet je me maar ff een prive berichtje sturen

Ik heb toen Rens 4 maanden was een fotoshoot laten maken bij de albert heijn. Was zo’n beetje 100 euro idd duur maar het zijn prachtige foto’s geworden. Geen spijt van gehad. Zou idd nog wel evn wachten nu. Met 4 maanden ging het prima me Rens.

@bakmama mooie foto’s

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat een fantastische foto`s Bakmama!!

Mijn complimenten… Chris kan zelf ook erg mooie foto`s maken, maar zoals deze… pff petje af!!

Ik wil straks ook heel graag een foto van de 2 kids, en de 2kids samen met mij en Chris…

En 1 van mij zelf…

Maar pas als ik mn oude gewicht weer terug heb hahahah

Liefs, Melanie

heej
ik heb van senna fotos laten maken bij de jumbo www.poses.nl
zijn onwijs leuk geworden en je kan ook 1 foto gratis krijgen dat is dan de standaard fotos ik vond het ook wel erg duur maar vond dit wel mee vallen en hanggen nu erg leuk aan de muur

Oh die zijn mooi bakmamma, volgens mij zit je best een eind bij mij vandaan anders zou ik even komen babelen over wat mooie momenten zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Wij hebben foto’s laten maken bij een fotostudio van Portrait Place, een landelijke keten. Ze zitten hier bij de v&d in. Een serie foto’s, konden we uiteindelijk kiezen óf en zo ja welke we wilden.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Huh bakmama… dat wist ik helemaal niet!! Wat gaaf zijn die foto’s… Ik ga je gelijk mailen! Want de afstand tussen ons is goed te doen