Hoe zet je in hemelsnaam foto’s bij de topic trots op mijn kind. Heb al van alles geprobeert maar helaas lukt niet en ben toch echt niet pc blond!!! Wie kan het me uitleggen
Groetjes Michelle
Hoe zet je in hemelsnaam foto’s bij de topic trots op mijn kind. Heb al van alles geprobeert maar helaas lukt niet en ben toch echt niet pc blond!!! Wie kan het me uitleggen
Groetjes Michelle
wat ik heb gedaan, bij dat topic wat je voor mij geopend hebt …
Uhm, ik heb in Paint (gewoon die onder Bureau-accesoires) de foto verkleind naar het formaat zoals die hier in 't forum zou passen (denk dat ie anders ver buiten het venster valt hihi), gekozen voor “opslaan ALS” (niet gewoon “opslaan” anders ben je je originele foto kwijt).
Daarna ging ik naar www.tinypic.com, foto zoeken, uploaden, code voor forum (bovenste) kopieren/plakken naar dit forum en klaar.
Als 't goed is staat die code al tussen [/img ] en [img ]… dacht ik… zo uit m’n hoofd… weet niet zeker of 't ook nodig is…
Goochel maar wat, hahaha. Erg hè dat gepruts.

Ik ga dat vanavond is op me gemak goochelen hahahahaha, ze zijn nu nieuwe keuken aan het plaatsen en dan heb je vanmiddag het fijnste werk(maar niet heus om alles weer in te ruimen).Dus vanavond op me gemakkie lui in bed denk ik met de laptop hahaha.
thnxxxxxxxxxx alvast
Groetjes Michelle
of je maakt een artikel op de site aan, en upload je foto’s daarin
zie hier de uitleg:
http://www.ikkeben.nl/ShowDetail.asp?NewsId=1802
Jahhhhhhhhhhhhhhhhhh tis gelukt toch niet zo blond als ik dacht hahahahahha.
Thnx marlala vindt de uitleg van jou handiger als die van kimmetje sorry kimmetje
Groetjes Michelle