Foto's van Samantha

Fotojes van mijn lieve kleine meid van nu 15 maandjes!

Ik ben Diana en ben 20 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-02 en Pascal (08-12-03)

Gewijzigd door - Diana_Samantha op 28 Dec 2003 22:18:56

pfff dat viel nog niet mee, maar ik heb ze er op

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 20 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-02 en Pascal (08-12-03)

Ja ben echt supper benieuwd of hij op Samantha lijkt en of hij wel of geen haartjes heeft! Op de echo zei ze haartjes te kunnen zien
Samantha heeft er 1 midden op haar hoofdje!

Ik zelf vind vooral de foto’s met het konijntje erg leuk! Samantha is stapel op het konijntje en wil hem steeds aaien, dan gaat ze bij het hok staan, en zegt ze aai aai aai En dan hoopt ze dat ik hem er even uit haal, en als ik dat dan niet doe (wat ook vaak gebeurt) gaat ze soms huilen omdat ze er niet bij kan!

Groetjes,

Diana

Leuk die foto’s!!!
Fijn dat het gelukt is om ze er op te zetten.
En echt een schatje hoor, die kleine meid. Nu errug nieuwsgierig naar Pascal!!! Nog even geduld…

Groetjes, Bianca

Hoi Diana.
Wat een leuke vrolijke meid zeg.Lief hoor met dat konijntje.
Enne ik hoop dat je het niet raar vindt dat ik dit vraag…Maarre…Hoe komt het dat ze maar 1 haartje heeft?Of moet het nog gaan groeien???Of weet je dat niet?
Groetjes Eljada.

Is niet raar hoor dat je dat vraagt!
Het is momneteel nog afwachten wat er gaat gebeuren, of het haar nog zal gaan groeien net als bij haar papa en oma want die kregen pas naar het 1ste jaar haar, of dat ze nooit geen haar zal krijgen, omdat ik helaas een zeldzame erfelijke ziekte heb (ecto dermal dysplasy) (als ik het goed schrijf teminste ) Dat hout in dat er vlak na de bevruchten iets mis gaat met de groep haar/huid/nagels waardoor er onder andere kans is op geen of weinig haar groei. Ik zelf heb dus ook helemaal geen haar (alleen nu een beetje, vanwege de zwangerschap, ga denk ik maar de rest van mijn leven zwanger zijn dan groeit me haar teminste ) En Zowel Samantha als Pascal hebben bijde 50% kans op die ziekte

We zijn momenteel onder controle in het zikehuis in Groningen en daar moeten we als Pascal een paar maandjes is weer naar toe.

Groetjes,

Diana

Wat een lief snoetje zeg!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoi Diana,

Ik duim voor je dat het haar straks lekker gaat groeien!! Dat zou wel fijn zijn hè?
Heb je er zelf vroeger (of nu) problemen mee gehad dat je geen haar hebt?

Liefs, Bianca

Haar of geen haar, er staat een lekker vrolijk toetje op!
Leuke foto’s hoor

Groetjes Mim

Hoi Diana.
Bedankt voor je reactie.Vond het toch een beetje vervelend om te vragen.Want met of zonder haar(wat Mim ook zegt) het blijft een prachtmeid natuurlijk.
Wel vervelend hoor zon ziekte.Heb jij zelf dan een pruik op op de foto of is dit je zwangerschapshaar?
En moet je voor Samantha naar Groningen?Om te laten onderzoeken of ze die ziekte heeft?Of voor iets anders?
Kan me voorstellen dat je bij Pascal hoopt op een enorme bos van dat lekkere babypluishaar,hahaha.Maar ja…Zoveel maakt het ook niet uit toch?Als ie net zon vrolijk koppie als zijn grote zus heeft!
Groetjes Eljada

lieffffffff vrolijk meissie zeg

groetjes bianca

Lekker popie hoor…

Tries

Liefs Tries

Hele mooie lieve foto’s, daar kan ik me helemaal bij aansluiten. En zo’n mooie dikke buik, wat zul je veel kusjes van haar krijgen

Het heeft even geduurt maar hier ben ik weer. Ben ziek geweest En dat vlak voor de uitgerkende datum! Gadver wat is dat vervelend 3 weken terug was ik ook al ziek, griep, kon bijde keren niks binnen houden, zelfs een slokje water kwam weer naar buiten en dan nog aan de diaree
Maar goed het gaat nu weer beter!

Het haar op de foto is mijn haarwerk, omdat ik nu wel wat haar heb, maar niet over mijn hele hoofd en het is mischien maar 2 a 3 cm lang, alleen boven op het hoofd en de zijkanten zijn haast niet bedekt.

We zijn veder naar Groningen, omdat ik zelf ook nog nooit onderzocht was, en toen hebben ze meteen naar Samantha gekeken.

Die arme meid vond dat maar niks!
We moesten eerst met het ov van Balk (Friesland) naar Groningen. En toen waren we daar om 13:00 uur omdat ik dacht dat ik er om 14:00 uur maar dat was pas om 14:30 uur. toen gingen we eerst praten en gingen de 2 dokters weer weg voor overleg, om pas na 15 min weer terug te komen ondertussen was Samantha dood moe en kob alleen nog maar keihard krijzen Toen ze terug kwamen waren ze met ze’n 4en en gingen ze mij toen ik op de onderzoek tafel zat helemaal bekijken en tegen alkaar praten nou dan voel je je opgelaten hoor! kijken/foto’s maken overleggen, en met Samantha op de zelfde manier, die had echt zoiest van help!

Toen konden we gaan en moes ik bloed laten prikken (Samantha gelukkig niet) Dus ik ging dat doen, en Richard ging met Samantha wandelen kom ik met het bloed weer aan de balie blijk dat er nog meer foto’s gemaakt moesten worden (wist ik dus niest van) bij de fotograaf.
Ben ik daar zegt ie dat er ook nog foto’s van Samantha gemaakt moest worden terwijl ze al foto’s hadden gemaakt van haar, en daarbij wis ik dus niet eens waar ze waren, en dat heb ik toen maar gewijgert… Want toen ik ze zag lag Samantha ook nog net leker te slapen…

Nou zo ging het dus een beetje…

Het is idd een heel vrolijk meisje! Altijd lachen en altijd lol! Lekker de kamer rondrennen.

Groetjes,

Diana

http://www.tienerenzwanger.nl

Ik ben het helemaal met iedereen eens dat ze een super leuk en vrolijk koppie heeft!!!

groetjes Anja