Foto's van Rico's 2e verjaardag

Jaa ons mannetje is 2 geworden vandaag!
we zouden eigenlijk vandaag naar de dierentuin gaan, maar vanwege het weer zijn we gisteren gegaan.
het was superleuk geweest en de olifant was favoriet! ik ga nog foto’s plaatsen en ook van zijn verjaardag, maar daar heb ik nu allemaal geen tijd voor natuurlijk
hij heeft van ons een school/magneetbord gekregen met gekleurde krijtjes een borstel en gekleurde cijfertjes voor erop te doen.
het gaat eigenlijk om de kleuren want besef van cijfers en letters zit er natuurlijk nog niet bij. Hij is er onwijs blij mee maar het leukste zijn natuurlijk de balonnen! morgen vieren we zijn feestje. maar vandaag komen er ook een paar mensen langs. rijco’s moeder en kennissen van ons. morgen het echte feestje.
wantja doordeweeks zijn zoveel mensen werken dus vonden we dit een beter idee. anders duurt het dadelijk 3 dagen

Gewijzigd door - MamavanRico op 24 Sep 2010 12:40:20

Gewijzigd door - MamavanRico op 27 Sep 2010 16:21:25

van harte gefeliciteerd!!

en wat had je goed weer gister he echt weer voor de dierentuin!
fijne dag toegewenst voor zowel morgen als vandaag!!

before you judge me, try hard to love me

Lieve Inge, van harte met je kleine man! Rijco ook gefeliciteerd natuurlijk.

Rico, knul: je bent nu ook een peuter! Ik hoop dat je een heel leuke dag hebt vandaag, wat leuk dat je de dierentuin zo’n succes vond. En zo’n schoolbord, die zou Erik vast ook wel willen

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

lieve rico, van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag.
Geniet lekker van je kadootjes en je lekkere taart die je
ongetwijfeld krijgt.
Inge en rijco ook van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
Fijne dag allemaal.

Gr Patries

Hoera, gefeliciteerd lieve Rico met je verjaardag! Wat ben je al een grote knul zeg! Lekker genieten vandaag!

Groetekes, Sje

Van harte gefeliciteerd Rico!!!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Van harte gefeliciteerd

HOERA, HOERA, HOERA! Natuurlijk weten Eef en ik dat Rico vandaag jarig is! Dat vergeten wij niet meer! Wat leuk dat jullie gisteren naar de dierentuin zijn geweest! Naar Dierenrijk Europa hier? Wat een leuk cadeau heeft Rico gehad, zo’n schoolbord zou Eva inderdaad ook gaaf vinden! Maak er een leuke dag van (en daarna nog) met allemaal feestjes en taart en nogmaals: HOERA, HOERA, HOERA. Rico is jarig, vandaag vieren we FEEEEEEEST! Knuffel van mij en Eef!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hiep Hiep Hoeraaaaaaa voor Rico!!

Gefeliciteerd Rico, Inge en Rijco!

Liefs, Melanie

Hieperdepiep hoera, Van harte gefeliciteerd knul, een fijne dag
papa en mama natuurlijk ook.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Gefeliciteerd met de kleine man! Maak er een super dag van!

had ik dus ook mooi in het topic van Bakmama gereageerd.
nou maar even hierheen gekopieerd.

lang zal Rico leven, lang zal Rico leven
lang zal Rico leven in de gloria
in de gloria, in de gloria
hieperdepiep HOERA!!!

lieve Rico van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag, dat het maar een leuk, gezellig maar vooral een gezond jaar voor je mag worden!!
en papa en mama van Rico natuurlijk ook van harte met jullie zoon!

liefs,
Rinske

Oh grote vent alweer 2 vingertjes oud!! En hebben papa en mama je beetje verwend? … Hier is het vandaag mooi lekker weer… zelfs warm. Dus goed weer om je verjaardag te vieren…

We zijn benieuwd naar de foto’s…

Knuffel van Jurian & Levi…

Gefeliciteerd Rico !! Maak er een mooie dag van met zn allen en wat leuk de dierentuin !!

Hoi Grote Jongen!!
Een hele fijne verjaardag, en laat dit jaar nou eentje worden in alle goede gezondheid!!!
Heel veel plezier vandaag.
Dikke kus, Sarah en Boukje

Lilypie First Birthday tickers

Gefeliciteerd Rico en ook natuurlijk Inge en Rijco. Het wordt al een echte bende zo met al die tweejarige boefjes.

Dikke kus, Michèle & Morgan.

Groetjes,

Michèle

Heej! Gefeliciteerd!

Wat een grote man alweer! Zo te lezen is hij al verwend! Een dag in de dierentuin is natuurlijk al een hele leuke verrassing en dan vandaga ook nog kado’s!

Geniet ervan en maak er een superjaar van!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Hieperdepiep Hoera!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Rico!

Groetjes Natasja

Lieve Rico gefeliciteerd met je 2de verjaardag mannetje. Hopelijk heb je een leuke dag gehad!

En Inge, wat wordt is groot he, haha. Gefeliciteerd met je kleine GROTE knul.

Lilypie Pregnancy tickers

Lieve Rico, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En papa en mama natuurlijk ook

Groetjes Anouk