Fotos van ons

Ik hoopdat deze niet te groot zijn, heb ze al verkleind, maar ben bang als ik ze nog kleiner maak, je ze niet meer kunt zien.

Groetjes Carina

Gewijzigd door - DanielleCarina op 13 Feb 2005 12:19:16

wauw , leuk zeg!!! mooi gezinnetje heb je

enne voor foto’s is het ongeveer toegestaan tot 400 pixels, dus ze kunnen nog een cm of 2 groter eventueel , dan is het misschien duidelijk voor je!
Prachtig om gelijk een gezinnetje bij een naam te zien

groetjes Kim, mama van

en

Dus waar naar kijk je als jet het over pixels hebt? Want de maat zegt van de 2 bovenste fotos 320 by 240. Wat is dat in pixels?

Moet deze er eigenlijk ook nog even bijzetten.

GROETJES CARINA

Hoi Carina!

Wat een onwijs gezellige foto’s zeg!!
Leuk dat we nu meteen je gezinnetje al kunnen zien!

Dat van die pixels kan ik altijd zien bij Irfanview (da’s het programma dat ik gebruik om te verkleinen).

Je woont trouwens redelijk in de buurt zag ik in je profiel

Groetjes, mamma van Stephan

leuk, weer gezichten, en een pracht kindje!
altijd leuk om de nieuwsgierigheid te bevredigen

mo

ja dat is het aantal pixels!!

groetjes Kim, mama van

en

Bedankt voor de complimenten. Het is inderdaad leuk om te zien met wie je praat. Dit lijkt me een gezellige en niet te groot forum.

Kimmetje, is het eerste het belangrijkste getal voor de Pixels of het 2de? Want je had het in mijn andere post over 9o pixels en dat is dus super klein. Ik gebruik ook Irfan View.

Bieb, waar woon jij dan, als ik dat weten mag. Hoef je niet vrij te geven hoor, maar lijkt me leuk om te weten.

Groetjes Carina

voor je onderschrift is 90 pixels genoeg, kijk naar mijn onderschrift, die foto’s van mijn kids zijn per stuk niet groter

groetjes Kim, mama van

en

Errug leuke foto´s zeg.

Jeetje wat is een baby klein zeg. ben het snel vergeten Daan is al bijna 21 maanden oud.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Hee leuke foto’s

Tries

Liefs Tries

hahaha Diana, dan kom je in Juni maar eens effe kijken en voelen.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

hee leuke foto’s,leuk gezinnetje

Dank jullie wel voor jullie leuke complimenten.