Foto's van een geschminkte boef!

Even wat foto’s van onze boef. Gisteren ging hij samen met papa naar de bouwmarkt. We wisten niet dat de bouwmarkt net opnieuw geopend was na een verbouwing, dus er was groot feest!! Schminken, gratis poffertjes, clown’s die dieren ballonen maken, springkussen etc. Bo was helemaal overweldigd, want hij gaat niet vaak alleen met papa naar de winkel (omdat papa niet van winkelen houdt, dus meestal gaat mama) en nu hij ging, was het gelijk 1 groot feest!!! En hij zag er zo schattig uit!! Mamam grikken , zei hij toen hij thuis kwam (mama schrikken) omdat hij als leeuw geschminkt was, en hij brulde er zo schattig bij!! De foto’s zijn trouwens in de ochtend gemaakt. HEt was toen nog niet zo warm, vandaar dat vest.
En vanmorgen hebben wij sprookjesboom cakejes gemaakt (is nieuw) en de laatste foto is het resultaat!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Wat gaaf zeg, hij wil vast vaker met papa shoppen! Was het lastig en een strijd om de schmink er weer af te wassen? En die cakejes, gaaf zeg. Lekker!

Groetjes,
M

Super boeffie!
Nu wil ie vast vaker met papa shoppen… Zit ie zichzelf op de eerste foto nou met een spiegeltje te bekijken? Kan het net niet helemaal goed zien, maar zo lijkt het wel… Lekker wijs in elk geval.
En die sprookjesboomcakejes… leuk zeg! Ik heb ze nog niet gezien, welke winkel verkoopt het?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

De schmink er weer afhalen viel heel erg mee. Rond om zijn mond was er al af door het eten en kwijlen van Bo. En in de avond onder de douche ging de rest eraf. Ik hoefde haast niet te poetsen , het was er zo af, en Bo vond dit niet erg,n ik had gezegd dat we gingen douchen en gezicht gingen poetsen omdat Bo schoon in bed moest. Dit vond hij prima!!! Viel mij erg mee, ik denk dat als hij een jaar ouder is, dit niet zo makkelijk gaat!!
Bo zit idd op de eerste foto in de spiegel te kijken. Dit heeft hij zeker wel voor een minuut of 5 gedaan, lekker ijdel
Die sprookjesboom cakejes kon ik bij de albert heijn kopen. Was voor het eerst dat ik ze zag, eerder was het alfred j. kwak van koopmans, en nu heeft heeft koopmans dus sprookjesboom cakejes. Zijn heel erg leuk geworden, als zeg ik het zelf!!

liefs woezel

Oh wat een stoere leeuw zeg. Hij ziet er echt heel lief uit en dat brullen doet morgan inderdaad ook en dan van die klauw bewegingen met haar handen

Ga eens kijken of ze dat bij de jumbo ook hebben. Ik heb wel op de creabeurs vorige week eetbare klei gekocht dat moet ik ook nog een keer gaan doen met ukkie.

Groetjes,

Michèle

Wat een schattige foto’s.

Hij wil idd vast vaker met papa winkelen

Groetjes,
Sandra

Wat leuk dat schminken!
Schattig

Liefs, Anne

jee wat leuk zeg en mooi gesminkt, daar heeft hij wel een tijdje stil voor moeten zitten denk ik.

Ja klopt, alhoewel een pofessonel schminker het toch best snel doet, maar ja, niet binnen een minuut, dus enig geduld is wel handig. cheelt ook dat ze een spiegel hdden waar hij in mocht kijken, hierdoor ijn ze ook beoorijk afgeleid waardoor ze wat langer stil kunenn zitten. Bo is nu sind januari 3 keer geshminkt gewees, en alle keren gaven die mensen we aan dat he vor zijn leeftijd bijzonder was, hoe lang hij stil kon zitten. Hij zal wel dep onder de indruk zijn !!! hahahahha, en hij weet iniddels dat hij er heel mooi uit zal zien , en dat scheelt!!

liefs woezel