Foto's Plaatsen

Nou…Ik heb het nu eindelijk voormekaar, en heb onderin een mooie banner geplaats alleen bij de topic trots op mijn kind hebben jullie allemaal leuke foto’s geplaats
Maar hoe plaats je zo’n foto?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

De meeste foto’s worden van de ouders’ eigen website gehaald en dan tussen [img][/img] gezet zonder sterretje…
Duys je voert dan de hele naam in http://www.mijnnaam.nl/kijkiklachlief.jpg en dat zet je ertussen!
Ik weet niet of dat met spaces kan, zal het eens proberen

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
en Fajah (17-11-2004)

Goh het is me ook nog in een keer gelukt!!!
Applaus voor mezelf

en Fajah (17-11-2004)

Ja die heb ik idd van je space gehaald…
de naam van de foto is enorm lang, wel 3 regels. Zorg er wel voor dat je dat hele stuk kopieert…
Dus ff snel nog doornemen, rechtsklik op de foto, eigenschappen, de hele lap tekst achter de url kopieren en dan in [img][/img] plakken
Voor jouw foto had ik deze
http://storage.msn.com/x1pNWjjkHJ3o_xdJksEGqOZvl2b7D0qgpalqClRAjXZ2nT
LcFYeYeK_CwCcV6lCfJy4MN5rzoY9qIp7vNJc1cJUzlXgGlBeqDGAnaRH6CMY5IYm4g0uec93BscFxMrtsaYE0VE5HW9Gm-8

Gewijzigd door - Ammetje op 23 Nov 2005 13:55:55

Je bent nu op je space zo te merken. Probeer het eens als je niet ingelogd bent op je space, dus als bezoeker bent…

en Fajah (17-11-2004)

he bah!..mij wil het niet lukken krijg alleen maar een wit vakje met een rood kruisje erin.

[img*]http://spaces.msn.com/members/Niels-Marianne/PersonalSpace.aspx?_c11_PhotoAlbum_spaHandler=TWljcm9zb2Z0LlNwYWNlcy5XZWIuUGFydHMuUGhvdG9BbGJ1bS5GdWxsTW9kZUNvbnRyb2xsZXI%24&_c11_PhotoAlbum_spaFolderID=cns!1pbFoq6ZU2U3Uk68LRbqwtFw!416&_c=PhotoAlbum&_c02_owner=1[/img*]

Zonder de sterretjes dan, dan zou het toch moeten lukken, of kan het zijn dat de foto veel te groot is?

Nee je bent op de goede weg, alleen moet je waarschijnlijk de space benaderen als bezoeker. Dus niet wanneer je ingelogd bent op je space. Ik meen dat Ida dat ook eens ergens geprobeerd had, alleen lukte het toen niet…

en Fajah (17-11-2004)

Nog even een kleine toevoeging… Ik heb het waarschijnlijk verkeerd gezien en ook verkeerd uitgelegd zie ik nu.
De foto die ik heb gebruikt is vanaf de hoofdpagina van je space.
Dat hoekje meteen onder je gastenboek… Sorry

en Fajah (17-11-2004)

nee dan lukt het ook niet wat vreemd!

[img*]http://spaces.msn.com/members/Niels-Marianne/PersonalSpace.aspx?_c11_PhotoAlbum_spaHandler=TWljcm9zb2Z0LlNwYWNlcy5XZWIuUGFydHMuUGhvdG9BbGJ1bS5GdWxsTW9kZUNvbnRyb2xsZXI%24&_c11_PhotoAlbum_spaFolderID=cns!1pbFoq6ZU2U3Uk68LRbqwtFw!416&_c=PhotoAlbum[/img*]

Als bezoeker is dat dan de code maar helaas lukt het dan nog niet maar ik blijf net zo lang prutsen todat ik ook een leuke foto van Ruben er op het staan!

Hmm ik krijg storags.msn.com/endaneenheleboeltekens
Denk toch dat het daar inzit, ben je als "bezoeker"op je space??

en Fajah (17-11-2004)

ja ik ben als bezoeker op my space.

quote:
Ja die heb ik idd van je space gehaald..
Reageer ik om je bericht, haal je em weg Nu is het net alsof ik op mezelf reager Geintjeee

en Fajah (17-11-2004)

Ja ik had al zo vaak geprobeert en dacht even een beetje opruimen.
En ik las je bericht en dacht dom dom dom hij heeft hem inderdaat van my space afgehaald.

en dan ben ik geen eens blond ahahahaha

quote:
ja ik ben als bezoeker op my space.
Ok dan klik je rechts op de foto die je wil uploaden -klik dan op eigenschappen -Kopieer alle tekst die achter Adres (url) in eigenschappen staat -Plak het tussen de img's Dan moet het echt werken

en Fajah (17-11-2004)

Duim duim!!

JAAAA hij doet het oh wat fijn nu kan ik ook lekker gaan pronken met mijn lieve ventje!!!
dank je wel!

Wat een gedoe allemaal ik zal het maar even gaan op schrijven anders vergeet ik het weer.

Jaaaaaaaaaahhhh gelukt!!!
Ben blij voor je dat het eindelijk goedgekomen is!

Tries mag hier een slot op??
Dit was een oefentopic

en Fajah (17-11-2004)