Foto's Nicky sneeuw!

Nicky samen met mamma

heb er nog meer,maar heb geen zin om ze allemaal te plaatsen dat doe ik dan bij de fotoalbum.

Groetjes Bianca mv Nicky

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Ziet er gezellig uit!

Groetjes, mamma van Stephan

Wat leuk allemaal, al die sneeuwfoto’s
zo vaak maken we het niet mee, dat er zowiezo al een laag ligt, en dat ie er ook nog ligt als de kids niet op school zitten.
vaak zo: sneeuwt het, moeten ze op school, zijn ze vrij: sneeuw weg, vind ik altijd zo sneu.
maar nu kan er met volle teugen van genoten worden.

MO

Nicky heeft deze hele week al crokus vakantie,moet maandag weer op school beginnen.
Heeft dus een lekkere sneeuwvakantie gehad.

Groetjes bianca mv Nicky

Dit tafereeltje moet je idd vastleggen, want je weet nooit hoe lang het gaat duren voordat we het weer meemaken. Ik ga morgen maar als de donder foto’s maken voordat het is veranderd in blubber

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

nou voorlopig blijft het nog wel liggen .met die graden onder nul maar je moet zekker de foto s vast zetten

groetjes marielle mama van tanja

Het sneeuwt de hele dag hier al stevig,terwijl er in jaren geen sneeuw hier in Denhaag was gevallen,het blijft maar sneeuwen,maar ik heb wel al veel mensen vandaag zien vallen hoor,inclusief mezelf en Nick die een smakker maakte.

Groetjes Bibi

Nou hier in Horn blijft de sneeuw echt niet liggen. Heb gauw een paar foto´s gemaakt. Die 35 cm halen we hier helemaal niet hoor. Maarre het zijn wel fantastische foto´s van Nicky hoor Bianca. Heerlijk zeg.

Nog veel sneeuwplezier bij jullie.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

dank je wel.
groetjes Bibi