Foto's kids

Ik moet weer even uitzoeken hoe ik hier foto’s plaats, maar ik dacht ik kan ook een link naar mijn fotoalbums online zetten, zodat jullie van alles kunnen zien.

Im moet ze nog updaten met foto’s, maar er staan wel filmpjes in van Talitha’s turn wedstrijden van dit seizoen.

Hier is de link:

http://community.webshots.com/user/daniellecarina

GROETJES

Hallo Carina,

Zozo ze is al aardig goed zeg je dochter pff turnen is wel een zware sport vind ik hoor ze moet zeker ook 4 x per week trainen dan?
Mijn zusje deed het vroeger namelijk ook en die had ook wedstrijden maar moest 4x per week trainen was best zwaar.

Om een foto te plaatsen kan je naar www.tinypic.com gaan daar je foto uploaden en de link ervan bij je tekst zetten er staat dan [img] voor die link moet je hebben is de middelste link.

gr. Debora

Mama van Ingairo en Ishando!

Hi Debora,

Ze kan het redelijk, maar ze turnt niet 4x in de week. Zij doet 2x in de week 1½ uur. Meer is niet mogelijk bij onze club en ik weet ook niet of het goed zou zijn. Zij zou het wel willen. Ze vindt het erg leuk. Ze is pas later in d e selectie gekomen, dus ze loopt een beetje achter op bepaalde basis dingen. Maar daar zijn ze nu mee bezig en van de zomer gaat ze ook 5 dagen op turnkamp, daar zal ze die basis wel opkrikken denk ik.

Ik gebruikte altijd Photobucket om foto’s te laten zien, maar die moet ik weer even organiseren en uitzoeken.