Foto's blijdorp

Op veler verzoek wat foto’s van ons tripje blijdorp. Op mijn hyves staan er meer hoor

Oh ja enne op de sportschool alleen een fittest gedaan om een schema op te stellen, maar laten we zeggen dat ik niet zo fit was en snel weer thuis

Vissen kijken

De prairriehondjes

Oeh mooie vlinders

Oceanium

Olifanten voeren

Einde dag doodmoe maar voldaan.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 25 Aug 2009 10:04:09

Wat super lief!! En wat ligt ze lekker te slapen op die laatste foto…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

wat een geweldige fotos zeg, ze heeft heerlijk genoten zo te zien. en als je maar genoten hebt gaat het er niet om hoelang

Liefs en dikke kus brenda en charissa

oh geweldig… dat staan op die kromme beentje heerlijk toch!! Ben er wel beetje jaloers op hoor…

Komt vanzelf mini-boy. Denk maar zo ik ren me af en toe rot om alles tegen te houden en af te pakken

Groetjes,

Michèle

Wat een ontzettend leuke foto’s Michelle. Echt lief hoe ze overal aandachtig naar staat te wijzen en te kijken. En vooral die foto met haar prairie knuffel, echt heel lief.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Heel leuk! Vooral die eerste, dat wijzen naar die vis. Je ziet haar weerspiegeld in het glas, leuk man. En die laatste, tja…die is gewoon schattig…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat een schatje! Zo lief slapen zeg!
Maar… had je geen foto’s waar je zelf op stond…? Want die ene met dat fototoestel voor je gezicht telt niet hoor!

Jawel sophie die staan op mijn Hyves. Eh alleen wel meer pappa dan mamma foto’s enne bij mooie plaatjes staat ook een foto van mij met Morgan

Groetjes,

Michèle

Ik heb ze nog even bekeken op je hyves Michele en de andere foto’s zijn ook heel leuk. Diegene in close-up, met die tandjes…geweldig!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Leuk hoor!!! Wat dat is kinderen en dieren…blijft leuk om te zien…
idd die foto met de visjes is heel leuk.

Groetjes Frauk

@ Michèle: Hyves ben ik geen lid van… Hier in belgië is hat al facebook dat de klok slaat…

Wat zijn ze mooi Michèle de rest kijk ik morgen wel op hyves (nu te laat)

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

OH ha ha ha ja sorry niet aan gedacht, maar het zijn er zoveel, mail me anders even kan ik er nog een paar naar je toesturen.

Groetjes,

Michèle